McB skrev:Chrono Superocean. Du då?
Även känd som Kodhavbin Arokibajk?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Chrono Superocean. Du då?
McB skrev:Chrono Superocean. Du då?
Therudeboy skrev:Det är synd att det finns så mycket kopior på brietling och rolex, ingen tror ju man har en äkta klocka nu förtiden....
McB skrev:En äkta Rolex ser ut som en kopia ändå. Fulaste klockorna som finns, IMHO.
McB skrev:En äkta Rolex ser ut som en kopia ändå. Fulaste klockorna som finns, IMHO.
Chrille skrev:Och en Breitling ser ut som ......en R6a??
Chrille skrev:Och en Breitling ser ut som ......en R6a??
abstruse skrev:Tänk när barnbarnen flockas hemma hos MackBertil och MotoGP-sändningen på Eurosport just avslutats:
-Knallefarfar, Knallefarfar! Åkte inte du roadracing när du var ung?
-Joooo, farfar hade motorcykel, det har mamma sagt! Berätta, berätta!
-*host* Det vet jag ingenting om. Har ni sett vilken fin klocka farfar har?
- (Kvinnlig röst inifrån köket) Kom nu ungar, nu är maten klar och farfar körde aldrig roadracing, det var han för feg för. Kom nu innan maten kallnar. Det gäller dig också, gubben min...

abstruse skrev:Tänk när barnbarnen flockas hemma hos MackBertil och MotoGP-sändningen på Eurosport just avslutats:
-Knallefarfar, Knallefarfar! Åkte inte du roadracing när du var ung?
-Joooo, farfar hade motorcykel, det har mamma sagt! Berätta, berätta!
-*host* Det vet jag ingenting om. Har ni sett vilken fin klocka farfar har?
- (Kvinnlig röst inifrån köket) Kom nu ungar, nu är maten klar och farfar körde aldrig roadracing, det var han för feg för. Kom nu innan maten kallnar. Det gäller dig också, gubben min...
Ha ha!Chrille skrev:Även känd som Kodhavbin Arokibajk?
Spiken skrev:Vem använder sig av armbandsur idag:kocko
Mavve skrev:Man e dum i huvet om man ger mer än 15tusen för en klocka som visar exakt samma tid som en klocka för 2tusen.
Tog mig 7 år att hitta en klocka jag nu är riktigt nöjd med.
Mavve skrev:Man e dum i huvet om man ger mer än 15tusen för en klocka som visar exakt samma tid som en klocka för 2tusen.
McB skrev:Man är dum i huvudet om man bygger om en gammal hoj för åtskilliga tusentals kronor när man hade kunnat köpa en ny, bättre hoj för mindre pengar.
Mavve skrev:Så att försäkringspremien hade varit 130tusen istället för mina nu 11tusen menar du?
Det är du som e fel ute lille pille.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |