Nya bilder !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Har nu varit nere i garaget och satt dit mina nya dekaler !
Blev jävligt snyggt tycker jag !(inte bara för att jag e gnagare)
Och sen mina nya porriga blinkers !



// TOK :fyllisar
 

Bifogat

  • 040123 013.jpg
    040123 013.jpg
    120.2 KB · Visningar: 246
  • 040123 015.jpg
    040123 015.jpg
    121.9 KB · Visningar: 166
  • 040123 016.jpg
    040123 016.jpg
    122.2 KB · Visningar: 106
  • 040123 017.jpg
    040123 017.jpg
    103.8 KB · Visningar: 106
Det blev ju najs! Ska du inte mecka bort den gigantiska plasten i baken på bågen din då???

:hej
 
Jag hade förstås bytt plats på ninja och kawasaki. Men nu är det ju inte min hoj. Var köpte du dekalerna och vad fick du betala?
 
Mattias skrev:
Jag hade förstås bytt plats på ninja och kawasaki. Men nu är det ju inte min hoj. Var köpte du dekalerna och vad fick du betala?


Jag ville ha dem lite anorlunda + att jag tycker det e mycket snyggare än orginal !
Jag har köpt dem av SComfort på www.ninjaclubsweden.com


// TOK :fyllisar
 
hållundan skrev:
Det blev ju najs! Ska du inte mecka bort den gigantiska plasten i baken på bågen din då???

:hej

Hade tänkt göra det från början men nu är jag ( OCH TJEJEN )så jävla trött på att jag står där nere i garaget å meckar !
Men kanske blir det så ändå när man saknar skiten på fingrarna !


// TOK :fyllisar
 
Snyggt...blinkersarna gör sig bra....
Vad kostade dom och vad hittade du dom ?
 
Dea skrev:
Vad kostade dekalerna då?

Finns en kille på ninjaclubsweden som kallas SComfort som gör dem !
Så man får snacka med honom hur man vill ha det, men mina kostade 450 kr !!



// TOK :fyllisar
 
shoik skrev:
NICE! fan vad fint :d
tänkte kolla om någon vet vad dom säger om att ha blinkersarna så där på besiktningen?
funderar på att skaffa snyggishka blinkers själv :D???


Jag vet inte men jag har en polare som har polare som har en polare :lol som jobbar på bilprovningen så det ska inte vara några probbs !
Men annars får man väl sätta på flygvingarna (orginal) !
Så här ser mina bakblinkers ut ! dem är E godkända !



// TOK :fyllisar
 

Bifogat

  • 040123 005.jpg
    040123 005.jpg
    118.6 KB · Visningar: 104
Last edited:
TokJohan skrev:
Jag vet inte men jag har en polare som har polare som har en polare :lol som jobbar på bilprovningen så det ska inte vara några probbs !
Men annars får man väl sätta på flygvingarna (orginal) !
Så här ser mina bakblinkers ut ! dem är E godkända !



// TOK :fyllisar

och tur för dig då :d
är "cateye"blinersarna E godkända?
i så fall soft...
 
Chrille skrev:
Kan så var men det finns ett minimått på hur långt det ska vara mellan dem?? Fixar du det :va


Jag kan inte måttet som det ska vara mellan blinkers ! men jag tycker inte mina sitter så tätt ! eller ???
Någon som vet hur många cm det ska vara i mellan ?


// TOK :fyllisar
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top