Nya bilder från Rörken 16/6

Hardcore

Kan nån se till att det blir vår nu?
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
R1a som alla andra
Jag har lyckats lägga in lite bilder från igår. Kolla in på Bilder och filmer.... Kvaliten är kanske inte det bästa me vad kan man förvänta sig .... jag e ju en rookie :hej

Tja du.... Skulle jag slippa den förbaskade buttpluggen och köra med öppet system och skulle jag kunna köra som dom andra skulle jag nog hänga med. WRen är jäkligt lättkörd och smidig men man märker klart av att det saknas 250cc mot dom andra. Det e dock inte så viktigt på Rörken som svänger rätt mycke.

Should have, could have is the first words from a looser...

Super Retard skrev:
Tja du.... Skulle jag slippa den förbaskade buttpluggen och köra med öppet system och skulle jag kunna köra som dom andra skulle jag nog hänga med. WRen är jäkligt lättkörd och smidig men man märker klart av att det saknas 250cc mot dom andra. Det e dock inte så viktigt på Rörken som svänger rätt mycke.

Should have, could have is the first words from a looser...

Både du å jag skulle nog tjäna någon sekund på att INTE åka med ENDURO-fjädringen utan få den meckan så den är lite mera som det ska vara.......

Min e mjuk, men din vara fanimej (!)softare....... å då har du mera muskler. Men huvudsaken man har skoj........

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard