Nya Battlefield 3 till hösten

freddetheman

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
KTM 660
Hjälp mig snälla! Köpte BF3 idag till Pc, men kan inte spela. Har dom senaste drivrutinerna osv. Varje gång jag ska starta spelet så laddar det, men innan jag ens kan börja lira så får jag "Battlefield3 har slutat att fungera".
 

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Fett najs att servern börjat rulla.. Det va ca 25 pers inne förut!
 

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Ort
Liten håla
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
:huvet:huvet:huvet Nu har jag haft elva st misslyckade försök att starta bf3. Det här spelet kan ta och fara åt helvete. DICE bör omedelbums anmäla sig till kurs hos Blizzard som handlar om att att inte släppa ett spel innan det är färdigutvecklat.

Går vidare till nya äventyr och tar det här som en plump i protokollet..

/T
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
:huvet:huvet:huvet Nu har jag haft elva st misslyckade försök att starta bf3. Det här spelet kan ta och fara åt helvete. DICE bör omedelbums anmäla sig till kurs hos Blizzard som handlar om att att inte släppa ett spel innan det är färdigutvecklat.

Går vidare till nya äventyr och tar det här som en plump i protokollet..

/T

Du har helt enkelt fel plattform.

PS3 FTW!!

:tungan
 

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Ort
Trollhättan
Hoj
Monster 900 -02
:huvet:huvet:huvet Nu har jag haft elva st misslyckade försök att starta bf3. Det här spelet kan ta och fara åt helvete. DICE bör omedelbums anmäla sig till kurs hos Blizzard som handlar om att att inte släppa ett spel innan det är färdigutvecklat.

Går vidare till nya äventyr och tar det här som en plump i protokollet..

/T

Vad är det som inte funkar för dig?

Jag brukar alltid få joina varje server 2ggr eftersom första försöket nästan alltid leder till att BF3 slutar fungera.:gnissla
 

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Ort
Liten håla
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Vad är det som inte funkar för dig?

Jag brukar alltid få joina varje server 2ggr eftersom första försöket nästan alltid leder till att BF3 slutar fungera.:gnissla

BF3 slutar funka så fort jag försöker joina en server. Igår lyckades jag spela två rundor. Det har varit krångel sedan spelet släpptes men har gått att spela hälften av försöken tills i helgen sen har allt varit varit totalskit.

Så nu ger jag upp det här ..
 

Engman

SDK socio:4215
Gick med
7 May 2007
Ort
Trollhättan
Hoj
Monster 900 -02
BF3 slutar funka så fort jag försöker joina en server. Igår lyckades jag spela två rundor. Det har varit krångel sedan spelet släpptes men har gått att spela hälften av försöken tills i helgen sen har allt varit varit totalskit.

Så nu ger jag upp det här ..

Tråkigt.

Jag hänger i iaf. Tänker inte låta ett betainterface knäcka mig. :mad::yoparty
 

Sake

SDK #1461
Gick med
14 Sep 2008
Ort
skhlm
Hoj
Monster, wr250
Kolla först att din maskin klarar av spelet, jag åkte på köpan en ny ;) Uppdatera grafik drivisen. Om instalera Origin..

Tänke kolla in i servern idag om det e nått drag där.
 

The_Gorilla

Monstret i gadroben
Gick med
13 Jan 2011
Ort
Liten håla
Hoj
Yamaha gubbräcer (FZ1)
Kolla först att din maskin klarar av spelet, jag åkte på köpan en ny ;) Uppdatera grafik drivisen. Om instalera Origin..

Tänke kolla in i servern idag om det e nått drag där.

Jag har:

Core i5
8 gig ram
2 x gtx 580

Så det finns tillräckligt med pulver.

/T
 

RoLLER

Monsieur Sub Cinq™
Gick med
28 Jun 2003
Ort
RoCKHoLM
Hoj
Yamaha FZ8-n
Mmm, kikade lite på joystick idag men jag avstod, idag IAF. Det kostar väl multum om man ska ha en som är programmerbar alternativt redan har bra drivare/konfig för battlefield 3.

Jag köpte den här för 265 kr. Funkar alldeles utmärkt. http://www.webhallen.com/hardvara/102992-logitech_attack_3_ii_joystick

Det e lätt agg flyga nu, men det e fördjävla svårt att träffa nåt å¨marken ändå, iaf med Jet.

Fan, jag vill också spela :(. Nästa vecka tror jag att jag måste plocka med mig datorn ändå.

Jag löste mitt problem med hjälp av Tech-forumet på Battlelog. Vi har ju inte samma problem, men problemet att spelet fryser sig precis när "Your Team Won/lost" ska komma upp och det är grå rök e iaf väck nu.

Jag avinstallerade "Asus Gamer OSD" och "Asus Smart Doctor" och det gjorde susen. Nu lirar det fin fint.

Förutom att spelet hängde sig mitt i e coop-bana med bonden och ljudet loopade tills allt dog. Men det e en annan femma. :huvet
 
Last edited:

Lagom

Lagom är bäst.
Gick med
2 Nov 2010
Ort
Sthlm
Hoj
Exc300+Superduke
Hm, undrar om jag inte börjar se ett samband mellan strul och gtx-kort? Kanske är en slump..
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top