Nya Battlefield 3 till hösten

Sweet. Den där musen är grymt bra.

Men efter ett drygt år så ser jag på min att gummiytan börjar bli lite sliten nedför tummen. Spela roll, funkar klockrent oavsett!

Den är rätt najs!
78-2 på invigningsrundan i Black ops :yoparty

Jag är lite kluven dock.. Den är jävligt klumpig på nåt sätt! Får se hur den känns om några dar, men min gamla G500 känns mkt smidigare

Den är rätt najs!
78-2 på invigningsrundan i Black ops :yoparty

Jag är lite kluven dock.. Den är jävligt klumpig på nåt sätt! Får se hur den känns om några dar, men min gamla G500 känns mkt smidigare

Har du flickhänder gosse? Stora kalranävar skall ha stor mus! :tungan

Impulsköpte en
09162333531l.JPG

+ matta. Kände att min 10 år gamla func börjar bli sliten :D

Accepterar inte att vara näst bäst i världen på bf3 :banana

Vad heter den?

Börjar tvivla på min spelmouse :)

Vad heter den?

Börjar tvivla på min spelmouse :)

Mionix Naos 5000 (svensk). Otroligt skön yta på musen. Lirat lite mer ikväll, och jag behållern :-)

Gå inte på nitlotten att köpa den billigare Naos 3200 bara. För stort lift off-avstånd, går inte spela med!

Jag gick även över till tygmatta.. Lite sämre glid, men Naosen har väldigt bra glid så det funkar bra. Tygmatta har så många fördelar..

Last edited:
Jag och bettis har ägt runt på bc2 ganska länge nu. Jag är sugen på pc men börjar nog på xbox så får vi se. Trivs i det lite lugnare tempot.

Är ni bra så heter jag Karreforest på xbox.

Jag och bettis har ägt runt på bc2 ganska länge nu. Jag är sugen på pc men börjar nog på xbox så får vi se. Trivs i det lite lugnare tempot.

precis, fortsätter på xbox med bf3'an. sen får jag se.

jag har lärt karreforest allt han kan.

Mionix Naos 5000 (svensk). Otroligt skön yta på musen. Lirat lite mer ikväll, och jag behållern :-)

Gå inte på nitlotten att köpa den billigare Naos 3200 bara. För stort lift off-avstånd, går inte spela med!

Jag gick även över till tygmatta.. Lite sämre glid, men Naosen har väldigt bra glid så det funkar bra. Tygmatta har så många fördelar..

Spontanköpte en nu :)

Om jag är bra...:rolleyes: Duger i krig!:D

Lista xbox360:
Softishman
Karreforest
.
.
.
.

Oj då, jag har lite press på mig hör jag... Dags att damma av bf2 bc och komma in i matchen igen då...!

ni som funderar på spelmöss, microsoft intellimouse 3.0 + func surface är världens bästa kombination, fråga vilken gamer som helst =)

Har ni tänkt att klana eller bara köra public? :-)

Last edited:
Har förbeställt 3:an nu, till PC.

Vi borde dra ihop en match mellan oss här på SH. Så jag inte bara banna, men även "döda" er... :-P

Förbeställde på origin.com, men vad var det för nick man fick fylla i där?
Måste man heta det i spelet sen?`:va

kommer mitt nvidia geforce gtx 295 flyta på någorlunda till battlefield 3 ?
6,00gb minne.
Processor: Intel(R)core (TM) i7 CPU 920 " 2,67 GHz

Jag som har en i5:a klockad till 3.9 GHz och ett gtx470 är väldigt skeptisk till att ens mina grejer kommer hålla måttet. Fast då är jag kräsen vad gäller grafiken.

Vad menar du med flyta någorlunda?
Halvdan upplösning med inga detaljer, det är vad jag tippar på om du ska lira med ett gtx295.

Jag som har en i5:a klockad till 3.9 GHz och ett gtx470 är väldigt skeptisk till att ens mina grejer kommer hålla måttet. Fast då är jag kräsen vad gäller grafiken.

Vad menar du med flyta någorlunda?
Halvdan upplösning med inga detaljer, det är vad jag tippar på om du ska lira med ett gtx295.

Behöver inte ha bästa grafiken bara att det som sagt flyter på bra.
Men det blir väl att jag får uppgradera grafikkortet.
Går det att koppla in ett till gtx295 och samköra dom för att få bättre prestanda?

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back