Nya Battlefield 3 till hösten

BAH!

Battlelog will be back online during the E3 press conference. Check back at 13:30 PDT/16:30 EST/21:30 GMT/22:30 CEST, soldier.

Sägs att uppdatering på 2 gig är på väg till Battleloggen :gnissla
[EDIT] 2 gig till Origin var det visst.

Last edited:
Är det nån här som ska till Dreamhack näst-nästa helg? 50.000 kr i prispotten för BF3.

Japp, så nu får man tillgång till Back to Karakand och Close Quarters. Senare kommer ju Armored fury, Aftermath och Endgame, skönt att premium är framtidskompitabelt - nya kartor, fordon, vapen, rubbet.
Tråkigt för de som redan köpt Back to Karkand för 200 kr när det släpptes.

Tråkigt för de som redan köpt Back to Karkand för 200 kr när det släpptes.

149 kostade det .... men inte för mig , dom tog dubbelt betalt :4skrika , samt omöjligt att få tebax pengar ..... nog för att BF3 e kul , så tvekar jag till att köpa nått mer från skitstövlarna....men men , blir det regn hela semestern så kanske det blir köp endå .... varför sitta ute å dricka bira när man kan sitta inne å lira :crash

onlineköpte(download via spelinterfacet) Back to karkand när det kom ... då kostade det 149 pix , kollade kontot och då har dom reggat att jag hadde köpt det 2 ggr .... kan tillägga att servrarna var laggiga saaatan den dagen,bråkade å försökte i nån månad men fick ingen somhelst feedback utom automat mails , sen sket jag i det

//Edit , jepp på PC

Back