Nya Battlefield 3 till hösten

Jävlar va rubber banding är jobbigt när man försöker flyga jet :P
Japp, det där jäkla gummibandet har jag massa problem med. Kan bero på mitt internet som ibland får för sig att regelbundet gå ner för några sekunder. Får se om det blivit något bättre nu med uppdateringarna...

jag kör på PS3 så jag har inte haft några större problem innan som PC verkar haft.
Men mitt internet verkar inte vara på topp idag så det är nog det som är problemet.

Det var riktigt illa förut så jag tog en pizzapaus och tänkte försöka igen senare :P

Bara jag som råkat ut för att BF3 är ospelbart sen uppdateringen?

Får konstanta frysningar..

Har inte hunnit testa än, ska göra det imorgon tänkte jag. Åker hem tidigt från utbildningen, hinner bara svetsa typ 2h ändå imorgon innan vi slutar så då åker jag gärna hem och får lite extra tid hemma istället.

För mig stängdes spelet 4 gånger på 9 minuter, inte en bra förstaupplevelse av den patchen! Lika buggigt som innan alltså, men kanske är det mitt system som förstör...

Fail patch från dice som vanligt, massvis med folk som inte kommer in överhuvudtaget, för mig går det segt att logga in på en server men för övrigt ingen förändring.

Nerfad igla/stinger samtidigt som jet har blivit sjukt OP (Bra tänkt där dice).
Key bindings fortfarande inte fixat (fast det står att det är fixat i patchen)

En skön grej är ju att köra Little Bird eller Z11-helikoptrarna med två passagerare. Dessa kan då svetsa vingarna på helikoptern medans man kör och på så sätt håller man hälsan uppe trots att man får massa heat seakers på sig. Man blir med andra ord en stygg jävla mördarmaskin :D
Detta för tyvärr med sig ett problem, och det är att killarna som svetsar inte får någon poäng för det så de tappar lite sitt incitament till att följa med.

Men nu snackade jag med en polare på DICE som sa att det ska vara löst i nästa patch, så då ska de få poäng för det! :tummenupp

Samma här, gissar att det är lite minnesläckor som pluggats igen.

Däremot funkar fortfarande inte PB :huvet

Det enda som är ett aber hos mig är första gången jag ska starta spelet så kommer det upp ett fönster som talar om att bf3 har slutat fungera. Innan patchen var det rena skiten.

Mitt stora problem nu är att jag e så jävla kass, stora problem att upptäcka fienderna.

Mitt stora problem nu är att jag e så jävla kass, stora problem att upptäcka fienderna.

Det problemet har alla i början. Sen lär man sig dels var folk brukar stå, och dels att en buske tex ser konstig ut, och sen bara köttar man lite på måfå så fort man anar ugglor i mossen.

Ett problem jag hade länge var att på nära håll såg jag inte om det var en fiende eller kompis som stod och glodde på mig. Vilket resulterade i många onödiga deaths. Nu bara skjuter jag om jag är osäker vilket fått goda resultat! :D

Det enda som är ett aber hos mig är första gången jag ska starta spelet så kommer det upp ett fönster som talar om att bf3 har slutat fungera. Innan patchen var det rena skiten.

Om jag inte har sagt det innan, sitt närmre skärmen.
Jag sitter ca 1,5-2m ifrfån 32tums tv'n.

Vilket sikte har du fått?

Ta det lugnt, lägg dej och vänta på fiende. Spring lite bakom de andra i laget och se vad dom börja skjuta på.

Jag lovar, det kommer att släppa, och när det väl gör det så är det löjligt kul!

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla