Nya Battlefield 3 till hösten

Om man söker på sporthoj.com på servrar så hittar den inget. Måste man söka på nått annat ? Har inte kryssat i nått så den lär ju söka efter alla servrar.

Om man söker på sporthoj.com på servrar så hittar den inget. Måste man söka på nått annat ? Har inte kryssat i nått så den lär ju söka efter alla servrar.

Inte server, sök på pluton :)

sen får du joina nån av oss eller starta party

Inte server, sök på pluton :)

sen får du joina nån av oss eller starta party

Plutonen har jag hittat och blivit medlem =) Trodde att man kunde hitta en server bara för sporthoj. Såg nu hur man skulle göra. Ses i skyttegravarna =)

Last edited:
Problemet för oss som matat quake, mw3, black ops etc i flera år är att spelet är ju förjäkla segt..

Jag tycker de borde öka gamespeeden med 20%

Ser fram emot MW3, helt klart!

Jag gillar det slöare tempot med i bf serien.
Bf3 är dessutom snabbare än bad bad company var.
Det lugnare tempot tror jag också gör att det funkar på konsol.
Saknar faktiskt badcompany lite.

Jag gillar det slöare tempot med i bf serien.
Bf3 är dessutom snabbare än bad bad company var.
Det lugnare tempot tror jag också gör att det funkar på konsol.
Saknar faktiskt badcompany lite.

Kommer över till rush och oss...

OK, tack för info, du verkar ju ha bra koll ;)

Ja, det stämmer. Det stödjer inte DX11 utan bara 10. Spelar det någon roll i BF3?

Med tanke på att det kostade mindre än vad det kostar att tanka en minimoto så ska jag helt klart ge det en chans. Suger svårt att mobo och lite annat är på "reklamation" bara :gnissla

Jup det spelar roll. BF3 är utvecklat för DX11 och mycket utav det "ögongodis" som finns kan bara få ta del av med ett grafikkort som klarar DX11.

Jag spelade förr Battlefield bad company 2 och det var inga problem. Nu förra veckan installerade jag det igen för ett tags uppehåll. Då efter ca 20 minuters spelande så stängs datorn av helt och hållet. Den bara dör. Så jag sket i bad company och köpte Bf3 och installerade. Då hände det samma sak men inte riktigt lika ofta som med bad company. Vad kan detta bero på?

Jag spelade förr Battlefield bad company 2 och det var inga problem. Nu förra veckan installerade jag det igen för ett tags uppehåll. Då efter ca 20 minuters spelande så stängs datorn av helt och hållet. Den bara dör. Så jag sket i bad company och köpte Bf3 och installerade. Då hände det samma sak men inte riktigt lika ofta som med bad company. Vad kan detta bero på?

Den blir för varm?

Varför hände det inte när jag spelade bf2 för ett par månader sen, men plötsligt nu?

Datorn har sugt in några månader damm under tiden, som sätter sig i kylflänsar och förhindrar luftflödet och kylförmågan. Det kan man blåsa ut med tryckluft om man lossar ena chassisidan. Går att blåsa med dammsugaren (absolut inte dammsuga) om man håller munstycket en bra bit ifrån...

Datorn har sugt in några månader damm under tiden, som sätter sig i kylflänsar och förhindrar luftflödet och kylförmågan. Det kan man blåsa ut med tryckluft om man lossar ena chassisidan. Går att blåsa med dammsugaren (absolut inte dammsuga) om man håller munstycket en bra bit ifrån...

Jaså, får ta och fixa det imorgon helt enkelt! Tacktack :tummenupp

Varför hände det inte när jag spelade bf2 för ett par månader sen, men plötsligt nu?

Jag tror mer på att det har något med den senaste patchen att göra (BFBC2 alltså),
alternativt drivrutinversion.

Eller att nätagget börjar bli gammalt och trött.

Jag tror mer på att det har något med den senaste patchen att göra (BFBC2 alltså),
alternativt drivrutinversion.

Eller att nätagget börjar bli gammalt och trött.

Kan det mycket möjligt vara. Får först och främst blåsa rent fanskapet och se om det blir något bättre.

Hur går det för er då grabbs? Blev själv nyss rank 40 med 687 score/min. :)

Damn vad du ligger i!

Jag har bara kommit halvvägs. Rank 20 med 349 score/min.

Konstaterade igår ganska förnöjt att min FPS ligger mellan 70-120 beroende på karta. Inställningar på preset: high/1080. Funkar. :kulspruta

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT