Nya Battlefield 3 till hösten

Okej då är det dags för upprop! :)
[fyll i vad ni ska köpa spelet till]

Refur: Playstation 3

Ni som tjör sånna härna krixaspel, vet någon om ett liknande spel där man kan köra split screen och med varann?

Vi har kört Borderland en del nu jag och en polare som påpassligt nog varit sjuka samtidigt. Det var grymt till en början men har nu spårat ur fullständigt.

Ni som tjör sånna härna krixaspel, vet någon om ett liknande spel där man kan köra split screen och med varann?

Vi har kört Borderland en del nu jag och en polare som påpassligt nog varit sjuka samtidigt. Det var grymt till en början men har nu spårat ur fullständigt.

Spelläget kallas co-op [co-op split screen]. Jag vet att många tycker att 'Army of two' är tufft, men det är inget jag har testat själv. :)

Hittade följande länk:
http://www.co-optimus.com/system/2/playstation-3.html

Xbox men är sugen på PC men vill inte överge gammelgubben Bettis. Hur fet PC måste man ha?

Pc spec - Känns lite lågt satt eller?

While no official announcement of minimum requirements for Battlefield 3 have been made, we do know what engine the game will be running. Frostbite 2.0. Because of this we can estimate what requirements will be expected when Battlefield 3 hits shelves.

Minimum System Requirements
Processor: Dual Core
Memory: 2 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 256 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 10
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive

Recommended System Requirements
Processor: Quadcore Processor
Memory: 4 GB
Hard Drive: 15 GB for Digital Version, 10 GB for Disc Version
Video Memory: 512 MB
Sound Card: DirectX Compatible
DirectX: 11
Keyboard and Mouse
DVD Rom Drive

Om man sänker detaljnivån till low och lägsta upplösningen så ska det det nog funka, men snyggt lir det nog inte....

Back