nya backspeglar kanske?

Har sett dom på R1-forumet... de är asläckra, men det skulle vara kul att få se några "riktiga" bilder på dem monterade, dvs lite mer vinklar osv...

Verkar som om det kommer dyka upp en distributör i Danmark såsmåningom av kartan att dömma...

capoeira-R1 skrev:
Somliga är alkoholister andra är nikotinister jag.... jag är....

KAN INTE KONTROLLERA MIG ...........HJÄLP :squid

:D

Den lokale handlaren vet att han skall ge dig ett par handskar gratis för att få dig att köpa ett helt ställ plus hoj :lol

:hej

Sergeant skrev:
:D

Den lokale handlaren vet att han skall ge dig ett par handskar gratis för att få dig att köpa ett helt ställ plus hoj :lol

:hej
Den dan jag slutar att åka hoj så kommer dinmc i rotebro att gå i KK :fakta
Det värsta är att jag är så dryg att dom nästan springer o gömmer sig när jag kommer in :D

*Dreggel* Mååååste ha öhlinsgafflar.....*Dreggel*

*Dreggel* Mååååste ha Radialmonterade bromsar*Dreggel*

.... Tur att ens vardag inte ser ut så :rolleyes: :D

Mattiaz skrev:
*Dreggel* Mååååste ha öhlinsgafflar.....*Dreggel*

*Dreggel* Mååååste ha Radialmonterade bromsar*Dreggel*

.... Tur att ens vardag inte ser ut så :rolleyes: :D
Jag lovar pappa att jag ska söka hjälp för det :D ....senare men just nu så MÅSTE JAG HA *drrrrrreeeegggggelll* :D

capoeira-R1 skrev:
Jag lovar pappa att jag ska söka hjälp för det :D ....senare men just nu så MÅSTE JAG HA *drrrrrreeeegggggelll* :D

Kostade på lilla gumman nya sulor idag, jäklar va gött de var me rikligt med gummi igen, de kändes som hon ville åla sig fram med bakänden mot slutet :eek:

Så lär er av det allihopa... burna inte loss med ett däck som bara gått 220 mil :rolleyes: .... Även fast de e kul :D

Fast det höll rätt länge iallafall... mucho satisfied :tummenupp

capoeira-R1 skrev:
Hej Mattiaz är du nöjd med din kruka???

Har aldrig varit så nöjd med en hjälm som denna!, den är obeskrivbart suverän! :tummenupp, Väl värd alla de pengarna vilket stärker utrycket "man får vad man betalar för" :rodnar

Mattiaz skrev:
Har aldrig varit så nöjd med en hjälm som denna!, den är obeskrivbart suverän! :tummenupp, Väl värd alla de pengarna vilket stärker utrycket "man får vad man betalar för" :rodnar
Håll i dig nu
JAG KUNDE INTE LÅTA BLI ska hämta min imorn :D
Vilken visir har du till den och om det är mörk hur mörk är det??

capoeira-R1 skrev:
Håll i dig nu
JAG KUNDE INTE LÅTA BLI ska hämta min imorn :D
Vilken visir har du till den och om det är mörk hur mörk är det??

Du kommer inte bli besviken!

Jag har det guldfärgade Spegelvisiret (förrutom det klara då...), och det är snäppet ljusare än det mörka... körde med det ner till High Chapparall på träffen, och då kom vi fram 22:30, och det funkade faktiskt... fast ett klart då hade inte varit helt fel, men de satt något så innihelvete med flugor på bara... ska skaffa tearoff´s till det.. :fakta

Men det funkar rätt bra även när det skymmer på :tummenupp

Mattiaz skrev:
Du kommer inte bli besviken!

Jag har det guldfärgade Spegelvisiret (förrutom det klara då...), och det är snäppet ljusare än det mörka... körde med det ner till High Chapparall på träffen, och då kom vi fram 22:30, och det funkade faktiskt... fast ett klart då hade inte varit helt fel, men de satt något så innihelvete med flugor på bara... ska skaffa tearoff´s till det.. :fakta

Men det funkar rätt bra även när det skymmer på :tummenupp
Syns dina ögon bakom visiret??
MAn vill kunna glo på brudar utan att dom ser en tokglo :D

capoeira-R1 skrev:
Syns dina ögon bakom visiret??
MAn vill kunna glo på brudar utan att dom ser en tokglo :D

Nej de syns inte, om man inte kommer väldigt nära då förstås... eller om man har solen i ögonen, men annars är det fritt fram! :tummenupp

Fast jag brukar ju vri på huvudet, så de ser att jag kollar :D, oftast kollar de ju då tillbaka :rodnar

Mattiaz skrev:
Nej de syns inte, om man inte kommer väldigt nära då förstås... eller om man har solen i ögonen, men annars är det fritt fram! :tummenupp

Fast jag brukar ju vri på huvudet, så de ser att jag kollar :D, oftast kollar de ju då tillbaka :rodnar

Låter bra men tyckte det var lite för dyrt med 750:- för visir :eek:

Nyheter
Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...

Vilken otrolig comeback!

Spanjoren Marc Marquez full...

Indian slår rekord på Bonneville Salt Flats

Ända sedan INDIAN MOTORCYCL...

Nya Ducati Panigale V4 R

Ducati har nu lanserat nya ...