Nya bågen hämtad!!

Sugar

Twin addict
Gick med
19 Oct 2003
Hoj
SP1
Äntligen kan man se sig själv som en fullvärdig mc-kille, och se sina bröder och systrar här på sporthoj som jämlikar! Igår for jag iväg till Örebro för att hämta hem min nya lilla älskling! Efter mkt spanande på blocket fastnade jag till slut för en cbr 600fs 01. Svart, röd och kanske hur snygg som helst! Ska försöka ordna lite bilder senare... Ps, ledsen Prillan73 och Betsy att det inte blev ett monster, får bjuda på en öl nästa pubbrunda :tummenupp

Sugar skrev:
Äntligen kan man se sig själv som en fullvärdig mc-kille, och se sina bröder och systrar här på sporthoj som jämlikar! Igår for jag iväg till Örebro för att hämta hem min nya lilla älskling! Efter mkt spanande på blocket fastnade jag till slut för en cbr 600fs 01. Svart, röd och kanske hur snygg som helst! Ska försöka ordna lite bilder senare... Ps, ledsen Prillan73 och Betsy att det inte blev ett monster, får bjuda på en öl nästa pubbrunda :tummenupp

De ÄR hur fina som helst, grattis! :tummenupp

tackar! Är mkt nöjd måste jag säga! Den blev rätt elak när drog upp den på
8-9000 varv. Har inte vågat expimentera så mkt än, men det kommer! Jag har funderat lite på ett konstigt ljud brukar komma när man motorbromsar och kör på rätt låga varv. Det rasslar lite och påminner om något som vibrerar mot nåt :confused: ska va så?

Sugar skrev:
8-9000 varv. Har inte vågat expimentera så mkt än, men det kommer! Jag har funderat lite på ett konstigt ljud brukar komma när man motorbromsar och kör på rätt låga varv. Det rasslar lite och påminner om något som vibrerar mot nåt :confused: ska va så?

Är det inte så det kan låta om kamkedjestäckaren e dålig?
eller jag vet inte..

Sugar skrev:

Hade precis samma problem och lämnade in den precis innan avställningen förra året (detta problem verkar vara rätt känt på dessa modeller) att just kamkedjesträckaren blir kass! Hursomhaver, lämna in den hos någon honda-auktoriserad verkstad så sköts allt av garantin :tummenupp ... för du har väl garanti kvar på den antar jag?

Grattis till hojen, säg till om du ska till södertäljekrokarna så tar vi en sväng :)

Grattis!
Köpte själv ny hoj för tre veckor sen CBR 600F -99. Svart silver.

Jag har hela tre år kvar på garantin och nästa service kommer med stormsteg!
När bör man boka in en tid? Hur långa brukar köerna var? Är rädd att jag bara har ca 150 mil kvar och det kommer man inte långt på! Tacksam för alla fina svar föresten! Ps, var ute i södertäljetrakten senast idag, men såg inte en enda sportbåge på hela dan? Var är ni???

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8