Nya Aprilia RSV4 bilder

Någon som har prisuppgift? Vi vill bestælla 2st.
hittar inte nr till svenska agenten heller.

Någon som har prisuppgift? Vi vill bestælla 2st.
hittar inte nr till svenska agenten heller.
http://itago.dk/
Köper du en till mig också nu när jag var så snäll :)

Såg precis en bild med orginalburken.. Stor som på en bil!
n16273924161_748059_5063.jpg

Har sett både större och fulare, men visst. Kanske kommer något snyggt 4-2-1-2 system på eftermarknaden som ändå har dräglig ljudnivå.

Last edited:
Jag skulle kunna hjälpa dig, eftersom den svenska generalagenten och jag befinner oss under samma tak... men om du ska beställa hojar så går du väl lämpligen genom en återförsäljare?

Jo enklast ær ju det men vi vill ha prisuppgift først, ska avgøra om jag ska køra rsv4 eller 1098R.

Om du har møjlighet att ragga upp någon typ av telenr till mig så vore det guld! eller om du helt enkelt kan få nå typ av pris indikering? så kan flera ta del utav det hær.

tack
//BIVVEN

Jo enklast ær ju det men vi vill ha prisuppgift først, ska avgøra om jag ska køra rsv4 eller 1098R.

Om du har møjlighet att ragga upp någon typ av telenr till mig så vore det guld! eller om du helt enkelt kan få nå typ av pris indikering? så kan flera ta del utav det hær.

tack
//BIVVEN

Än har inte generalagenten fått någon exakt prisuppgift. Jag är lika nyfiken som många här och kommer ligga på och jaga.

Last edited:
F-n........ många som verkar vara intresserade :gnissla

Kanske bli problem med tillgång då..........

Förresten jag har hört att den bara skulle ha 80hkr och vikten uppgifterna stämmde inte heller. De hade sattit fel siffra först. 290 kg skulle det vara. Och priset skall ligga någon stans runt 300k, Oreggad!!

YYYeaahh......... right :rolleyes:

Väldigt mycket R6 över både den och BMW´s raket som kommer. Är det nån deal de har eller vad? Gillar alla 3 hojarna så det gör ju inget men ändå.

Fantastiskt med silvereloxerad ram. Något Jag saknar på japsarna.

Racevarianten ser ju ut som en GSXR1000 -03/04 med mattsvarta krashkåpor i fronten.

Jag är helt övertygad om att den blir fantastisk att åka, men snygg är den inte jämfört med nya bladen och 848/1098 :fakta

/Jens

Det sägs som sagt att den ska prissättas väldigt likt dagens RSV. Vore ju strålande om så var fallet...

Förresten, jag ser ingen passagerarsadel på gatmodellen. Kommer den endast komma som monoposto?

Det sägs som sagt att den ska prissättas väldigt likt dagens RSV. Vore ju strålande om så var fallet...

Förresten, jag ser ingen passagerarsadel på gatmodellen. Kommer den endast komma som monoposto?
Jepp, den kommer inte i tooring-utförande:tummenupp

Jag tycker racevarianten är ruskigt snygg!
gathojjen ser väl rätt fin ut den med förutom lyset i mitten fram och den där jävla ljuddämparen!!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back