Ny!

Caroline

Caroline
Gick med
27 Mar 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GS 500 E
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?
 
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Hej och välkommen :)
Du får väl flörta lite med någon här på forumet som bor i närheten :banana
 
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Hej! välkommen, förslag, hmm, du kan fråga nån om du får köra med han/hon!
Finns säkert mång villiga där du bor.
 
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?
Har du inga föräldrar som fått kortet "gratis"... ? Annars kanske de finns ngn här på SH som bor i närheten som kan tänka sig att ta en tur eller två...

Lycka till iaf..! :tummenupp
 
Caroline skrev:
Tja! Jag har precis blivit medlem här, håller på att ta MC-kort. Har dock ingen att övningsköra med, någon som har några förslag på vad man kan göra då?

Jag bor visserligen inte i Nacka utan i Åkersberga på andra sidan stan, men så länge jag har hojen kvar så kan du ev. få testa grunderna och så med min hoj som är en bra nybörjarhoj. Den är låg, lättmanövrerad, inte så lätt på gasen som vissa andra och väger heller inte så mycket.

Hör av dig om du vill

Kram GJN

Ps. Och du, välkommen hit förresten. Ds. :)
 
Välkommen hit, jag hade inte heller nån att köra med så det blev endast körskolan. Som tur var satt gamla moppekunskaperna i så det behövdes inte så många lektioner. Det här blir tredje säsongen med mckort. Hoppas allt går bra! :tummenupp
 
Hej där,
Trevligt att du har valt detta forum, nu är vi ännu fler tjejer som håller på att ta MC-kortet :tungan :yoparty
Själv så har jag en killpolare som handledare och ska köra i körskola, hoppas på ett färdigt kort i sommar :banana
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top