ny!

tack tack:).. om det är någon som har lust att ta en sväng sen när jag har skaffat kort och hoj är det bara att skriva i min logg;)

Hej!

Jag är också ny och från Göteborg :) Hur går det med hojletandet?

Hej va kul då kan vi ta en sväng när jag har kört upp om jag klarar det då vill säga:S jag letar för fullt men säsongen är väl snart slut? vart i gbg bor du?:)

Last edited:
Ja säsongen lider mot sitt slut, jag hinner inte heller få kortet 2010 men avverkar förhoppningsvis teorin i alla fall. Hur nära uppkörning är du?

Vad för hoj söker du?

Hmm bra fråga, bor lite i Lerum och lite i Västra Frölunda :) Var bor du?

Ja säsongen lider mot sitt slut, jag hinner inte heller få kortet 2010 men avverkar förhoppningsvis teorin i alla fall. Hur nära uppkörning är du?

Vad för hoj söker du?

Hmm bra fråga, bor lite i Lerum och lite i Västra Frölunda :) Var bor du?

jag har uppkörningen snart men vem vet om jag klarar den på första men självklart är det ju tanken:) jag letar efter en honda cbr 600... har du hoj?

Välkommen :hej och lycka till med kort och hojletande.

Missa inte Göteborgs-delen här på forumet, finns det trådar för både körningar och fika. :)

Men tack syns vi snart på vägarna kanske;)

Last edited:
Hej å välkommen , hann sj averka 2 st uppkörningar en under sept å en under okt så tid finns bara å köra upp

jag har uppkörningen snart men vem vet om jag klarar den på första men självklart är det ju tanken:) jag letar efter en honda cbr 600... har du hoj?

Vad spännande, du vill inte avslöja uppkörningstid gissar jag?

Jag har en Kawa ER 6. Kollade både på Hornet och Kawan, rätt lika maskiner! Men måste kännas segt att köpa hoj nu, inte många åkardagar kvar :tummenner

Är också ny här så du är absolut inte ensam.. :) Tar en stund att få koll på sidan :P Men hittade i alla fall hit *stolt*

Back