Video Ny YouTube kanal, Nya ljuddämpare på Hayabusa

Trevlig film men saknade "Flyby"

Det han menar är att du ställer ut kameran/personen och du brassar förbi i minst 200 blås så man hör det där VROOOM ljudet! :yoparty

Yes, det var exakt vad jag menade:tummenupp

För din framtida kanal så får du gärna försöka ladda upp något lite mer originellt än "amatör i skakig hjälmkamera kör bana för första gången" 17min.

Fram med ljudmätaren och gör både stillastående mätningar och flyby med original samt ditt Väsnas Hemskt. Kort kommentar om ljud och finish/passform så har du en video som skulle kunna tilltala även andra än de närmast sörjande.

Inte många heller som har en kort Yoshimura ljuddämpare på sitt 4-1 system på Busan som "ibland" utan insats låter som om fan själv tappat ett piano på foten vid fullgas. :crash

*Bild*
Om du gillar hojar som får fan själv att leta efter öronpropparna så ligger en busa med jardine gp1 "ljuddämpare" bra till.. :näsblod
jardine-gp1-slip-on-exhaust-suzuki-hayabusa-08-11-74300.jpg

Last edited:
Glidaren var frän... :D

Nä, nu skall jag inte vara elak här.
Men skall man få folk att följa en så måste det hända saker eller åtminstone något som fångar ens intresse. Jag fann mig själv med att hoppa fram i klippet då jag tröttnade snabbt.

Lyssna på Boris för han hade bra tips och våga experimentera med kameravinklar :tummenupp

giphy.gif

Hej !

Nu förstår jag precis vad ni menar! Jag är ny på detta med Vlog ( som kanske också märks! ) Men jag ska ordna fler kameravinklar och försöka fixa med ljudet.

Stay Tuned!

/MMBIKETUBE

Om du gillar hojar som får fan själv att leta efter öronpropparna så ligger en busa med jardine gp1 "ljuddämpare" bra till.. :näsblod

Jo den bullrade ju aningen mycket så det blev ett insatsrör men inte f_n hjälpte det så det fick även bli en diskboll bakom detta rör så nu går den rätt så hyfsat bullrigt.Lagom högt för att fortfarande skrämma skiten ur folk och fä men ändå så pass vettigt så att grannarna inte ringer polisen vid varje start. :crash

Nyheter
Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna