Ny Wheeliefilm

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
På ketogan.com...

Go get it!

/KetogaN

Riverdance i en wheelie film är OTIPPAT men sjukt kul!!:D Bra rulle!!Den kommer rädda min vinter. Underbar början på den!:P

SimmPsi skrev:
Riverdance i en wheelie film är OTIPPAT men sjukt kul!!:D Bra rulle!!Den kommer rädda min vinter. Underbar början på den!:P

man måste ha lite självdistans.. och så var det juh i februari 2002 och vi var ute och gasade hoj.. m.a.o överlyckliga att snön var borta.. då måste man ful-hula lite..

/KetogaN

KetogaN skrev:
man måste ha lite självdistans.. och så var det juh i februari 2002 och vi var ute och gasade hoj.. m.a.o överlyckliga att snön var borta.. då måste man ful-hula lite..

/KetogaN
Ahhh äntligen lite kula-hula :D bra mix & bra klippt Kato :tummenupp

En film som ingen bör missa, helsjuka snubbar med lite river dance, dessutom har grabbarna koll på slangen :bow

Asså...jag höll fan på å garva ihjäl mig av eran snygga dans :tummenupp ... körningen va det inge fel på heller... keep up the good work

/D-man

Jag måste bara fråga... Men varför klipper du inte bort vindbruset? Det är så drygt att lyssna på, man hör iaf inte motorerna...

Tack för ros och ris..

Jag har sänkt volymen på vindbruset med över 50% och jag vet att det fortfarande var lite störigt.. Tycker dock det är trist med enbart musik.. vindbruset ger en liten fartkänsla ändå.. lite creds får man väl ha för att man höll i sig med en arm i 180 på bakhjulet (inte helt lätt att filma)..

/KetogaN

Klart bästa inledningen på en fulfilm på länge, vissa borde dock gå lite kurs i dans till uppföljaren. :D

:tummenupp

Det blir mycket roligare när man föreställer sig hur KetogaN sjunger i hjälmen samtidigt som han dansar!!! :D

grandmaster skrev:
kom igen, erkänn att jag fick hålla i dig för att du inte skulle fladdra iväg :D

Ha! Du körde med båda hjulen i marken juh.. annat var det när jag åkte med WP.

Jag har dock ett svagt minne av att du försökte tafsa mig på låret.. :p

/KetogaN

Rigge skrev:
Den där är väl inte ny? Jag såg den för aslänge sen ju.
MR Eddie & Rigge, gillade ni inte dansen i början av filmen? sluta smågnälla nu ni bor väl inte i närke :brynad

GSXR1100R skrev:
MR Eddie & Rigge, gillade ni inte dansen i början av filmen? sluta smågnälla nu ni bor väl inte i närke :brynad

Jag gnällde väl inte, frågade ju bara....

Dansen va väl.... sådär :crash

Det är sant.. den har varit släppt i en 250MB version för länge sen.. (men det var nån som gnällde om storleken då :rolleyes: ) nåja.. den är ny för ketogan.com och för dom flesta här iaf..

/KetogaN - hösten har kommit till skåne, se upp! -

Last edited:
Riiiktigt skön film KetogN!
Bra musik, klipp, körning och dans.
Jag gillade dessutom skarpt vinter/sommar-klippet, nydanande!
lurk.gif

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back