Ny vilsen tjej

• Thread starter Thread starter Kia
  • Start date Start date
triple skrev:
Det är inte sant, säg att det inte är sant :gnissla

...är det sant får du genast berätta dinna bästa tipps om hur man fjäskar med en lapplisa! Fram med dom bästa tippsen NU :4skrika
:hihi Jo visst är det sant. Jag jobbar som Lapplisa. (och väktare) Hur man bäst fjäskar för en lapplisa.... jo man är så himla super nice man bara kan helt enkelt. :tummenupp Då har man störst chans att bli av med p-boten. För visst är det skönt att sätta dit elaka människor som bara gapar? :banana Så nästa gång du får p-böter och träffar på lapplisan: Fram med leendet och tacka så mycket så blir hon nog så chockad att hon tar tebax p-boten. :lol

Välkommen, välkommen!!

Hoppas du kommer trivas!

Men det tror jag säkert att du kommer att göra, hur kan man inte trivas på SH..?! :banana

Hoj hoj akta dig för stavningspolisen dem överfaller en när man minst anar det :arsele
aja välkommen :Bugar

silvr skrev:
Hoj hoj akta dig för stavningspolisen dem överfaller en när man minst anar det :arsele
aja välkommen :Bugar

Stavningspolisen? :va De låter läskiga. :hihi Då ligger jag nog inte så bra till? Tack för varningen. :Bugar

Kia skrev:
Jag är ny här på sporthoj och känner mig lite vilsen. :confused: Hur funkar det här? Nån snäll människa som kan hjälpa mig igång kanske? :)

Hallå!

Du jobbar möjligtvis inte som lapplisa på Arlanda?

cibba_persson skrev:
Hallå!

Du jobbar möjligtvis inte som lapplisa på Arlanda?

Nej inte arlanda. Jag jobbar bara i Uppsala, Enköping och Märsta. Haru´åkt på p-böter på Arlanda? :tungan

Kia skrev:
Merci. Kul att se att andra tjejer än jag är intresserade av motorcyklar. Känner mig rätt så ensam som tjej ibland. :)

Jag kände exakt samma sak när jag blev medlem. Massor av killar som delar mitt MC-intresse. Fantastiskt !!! Jag trodde först inte det var möjligt.

EDIT: :gnissla

#Olsson# skrev:
Jag kände exakt samma sak när jag blev medlem. Massor av killar som delar mitt MC-intresse. Fantastiskt !!! Jag trodde först inte det var möjligt.

EDIT: :gnissla

Men är det inte lite roligt när vi tjejer intresserar oss för motorcyklar då? :)

Välkommen!

Det kan inte vara så att någon har sett avsnittet av Ronny o Ragge, med lapplisan som bogserar bort fåååården?
Lätt det bästa avsnittet! :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...