Ny var det slut åkt tillsvidare

Skutte

Förvirrad !
Gick med
16 Sep 2003
Hoj
88-Kawasaki GPX750r
Idag fick hon en ny ägare som säkert kommer och lägga många sköna mil till mätaren och troligen ge lika mycket glädje o frustrasion som jag haft de senaste 5 åren och 4990 milen som jag haft henne.

Lovar inget men det lär bli nått annat kul när kanske i slutet på året, om inte så ses vi i ett dike nära "dig" nästa år.

Över and ut !

Lite småtrist :(

Men vem vet, du kanske dyker upp som gästförare iaf :tummenupp

Några bilder att minnas tillbaka till :D

Bifogat

• PICT0218.JPG
    PICT0218.JPG
    145.8 KB · Visningar: 103
  • PICT0185.JPG
    PICT0185.JPG
    135.8 KB · Visningar: 83
  • Crazy frog.JPG
    Crazy frog.JPG
    25.7 KB · Visningar: 49
Sålde du skinstället också?
Vinkade glatt på en likadan 954:a + ställ som du körde med idag, men fick ingen respons tillbaka.

WW, har du den bilden med Skutte och Anton i bättre kvalle får du gärna maila över den.

Om du eller någon annan har bilder på min son så skicka gärna.
Hade en hårdisk krash och blev av med allt när han va 0-2år.

Sålde du skinstället också?
Vinkade glatt på en likadan 954:a + ställ som du körde med idag, men fick ingen respons tillbaka.

WW, har du den bilden med Skutte och Anton i bättre kvalle får du gärna maila över den.

Om du eller någon annan har bilder på min son så skicka gärna.
Hade en hårdisk krash och blev av med allt när han va 0-2år.

Hoppla hoppla !
Kan ju varit jag som la mina sista mil på hojen innan den hämtades efter 18.00 i dag, ställ o sånt har jag kvar, återstår o se vad det blir för nästa hoj om man lyckas fixa till det där med färg o sånt :D

Lite småtrist :(

Men vem vet, du kanske dyker upp som gästförare iaf :tummenupp

Några bilder att minnas tillbaka till :D

Har en hel del bilder genom åren men visst minns man tillbaks till en massa kul kul o bus bus.
Kommer en ny hoj så småningom lovar o hojta till :yoparty

Last edited:
:hoppa Vi hoppas på ett snabbt återhämtning.

Eller i alla fall en massa abstinens :hihi

:hej

Jag kan intyga på att det e fan psykiskt jobbigt att vara utan hoj.
Drömmer fan om att köra dessutom.
Sedan att det e kanon väder och var jag än kör så dyker det upp sporthojar eller motarder på slangen.
Börjar bli olidligt det här:gnissla

Jag kan intyga på att det e fan psykiskt jobbigt att vara utan hoj.
Drömmer fan om att köra dessutom.
Sedan att det e kanon väder och var jag än kör så dyker det upp sporthojar eller motarder på slangen.
Börjar bli olidligt det här:gnissla

Själv har jag ångest över alla mina misärfordon som måste lagas hela tiden.. suck - man borde ha mer fritid :/

:( Folk får säga vad dom vill men jag gillade din hoj, bästa bönpallen i stada hade den med. Hoppas att du får en bra sommar utan hoj, jag får snart oxå hålla mig på backen kan jag trösta med, min mage får snart inte plats i något skinnställ.

Japp! O tingar inte du honom till teampersonal kan vi dra med honom på uppdrag... :D

Va e detta jag ser :confused: party bilder som ej passerat granskning innan :D

:( Folk får säga vad dom vill men jag gillade din hoj, bästa bönpallen i stada hade den med. Hoppas att du får en bra sommar utan hoj, jag får snart oxå hålla mig på backen kan jag trösta med, min mage får snart inte plats i något skinnställ.

*Flin* har du provat nått mää strech tror jag det heter, annars får du fråga snällt på HM:s mamma avdelning om de har nått kul :rolleyes:

Last edited:
*Flin* har du provat nått mää strech tror jag det heter, annars får du fråga snällt på HM:s mamma avdelning om de har nått kul :rolleyes:

Haha har du någonsin sett ett skinnställ på HM? :va Just nu har jag Patriks gamla fluoroserande helställ med jättestora ben och byxorna utanpå stövlarna med gummiband runt om (skitsnyggt)(not) men vad gör man inte :)

....fluoroserande helställ med jättestora ben och byxorna utanpå stövlarna ... :)
Vadå, lite touring e väl inte fel... :rolleyes: :)

Grattis för resten.... En slant han hit, en slant han dit. en slant han ner i lårviken :D
Hoppas allt går bra :) :pannkyss

Va e detta jag ser :confused: party bilder som ej passerat granskning...
Ja jag lurpassar lite på dem till lämpligt tillfälle.... Det borde finnas minst en, när jag svalt första glaset m ABSINT från den kvällen... :rolleyes: :D

Last edited:
Tänkte bara berätta vad det blev av hojens slantar, kan bara säga att jag e helnöjder tanke på pris o sånt :D

Inte så snabb så jag kör TT med men ta mig fan om jag inte kan ha högre kurvhastighet en vissa av er :tungan

Bifogat

• 1045419830.jpg
    1045419830.jpg
    68.7 KB · Visningar: 55
  • 1068814103.jpg
    1068814103.jpg
    65.4 KB · Visningar: 48
Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back