Ny utrustning!

Jocke W

www.weideniusmotorsport.s e
Gick med
19 Oct 2003
Ort
Sthlm-Sollentuna
Hoj
Yamaha 426F MX ,01*Såld* KTM 525 SMR, 05*Såld*. KTM 450 SXS, KTM 560 SMR-07
Måste bara dela med mig lite av glädjen! =)

Va på lelles idag!..grymt tevlig personal! köpte hela utrustningen..till cross dårå.

Hjälm Suomy Pro Cross MX
Thor kläder
A-star Vector stövel...som va grymt skön och satt as bra!
A-star MX air nånting handskar...sitter grymt bra! =)
A-star knäskydd..som har en led vid knät så det rör sig med benrörelsen
UFO scorpion(tror jag den hette) Safetywest...som satt som en smäck
Scott glasögon..

va ju grymt bra att det va 15% rabatt om man köpte hela skiten på en gång...från 12000 till runt 10000

Weeeeeee! nu är det bara crossen kvar =)..som sedan görs om till motard =P efter lite leka =) :Bugar
 
inte för att spoliera glädjen, men mcdelen.com hade nog gett dig 25-30% rabatt på samma grejjer!

//jaG

Jocke W skrev:
Måste bara dela med mig lite av glädjen! =)

Va på lelles idag!..grymt tevlig personal! köpte hela utrustningen..till cross dårå.

Hjälm Suomy Pro Cross MX
Thor kläder
A-star Vector stövel...som va grymt skön och satt as bra!
A-star MX air nånting handskar...sitter grymt bra! =)
A-star knäskydd..som har en led vid knät så det rör sig med benrörelsen
UFO scorpion(tror jag den hette) Safetywest...som satt som en smäck
Scott glasögon..

va ju grymt bra att det va 15% rabatt om man köpte hela skiten på en gång...från 12000 till runt 10000

Weeeeeee! nu är det bara crossen kvar =)..som sedan görs om till motard =P efter lite leka =) :Bugar
 
Jocke W skrev:
Måste bara dela med mig lite av glädjen! =)

Va på lelles idag!..grymt tevlig personal! köpte hela utrustningen..till cross dårå.

Knäskyddet var det nåt som skyddar mot vridskador? isf vore det skoj o veta priset. Alltid skoj med nya mcprylar...
 
jaja men kan inte göra nåt åt det nu iallafall zeb =P...lika glad iallafall..nu står hjälmen och glänser i vardagsrummet =)...

Nej det är inte mot vridskador...har a-star ett sånt skydd?
 
Jocke W skrev:
jaja men kan inte göra nåt åt det nu iallafall zeb =P...lika glad iallafall..nu står hjälmen och glänser i vardagsrummet =)...

Nej det är inte mot vridskador...har a-star ett sånt skydd?

Inte vad jag vet, dem brukar vara rätt så dyra dem skydden, optimist som man är trodde jag att det dykt upp nåt överkomligt... :tummenupp
 
Jo dom kosta 800 spänn..fast dom är väldigt sköna och ser ut att skydda bra

von reisen skrev:
Inte vad jag vet, dem brukar vara rätt så dyra dem skydden, optimist som man är trodde jag att det dykt upp nåt överkomligt... :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top