Ny URR:are

Va härligt !!! Grattis till er alla 3....... :) Du så lite stressad ut
på Ikea här om dagen :banana

Skönt att höra att det är fler som föds "fullvuxna"
jag vägde bara 4850 och va 57 cm lång :yoparty
sen undrar jag varför jag stannade i växten..... :hihi

Än en gång GRATTIS från oss !!!/ Mårten o Ankie
 
Ja ett stort grattis!
Nu kommer det bli massa o göra för er : )
Ha det så bra nu hela familjen!
 
:va
Borde det inte vara Millan man ser ligga med bebin i sängen :confused:

Men som jag hört förut så gäller det ju mer på killen en tjejen :fatta!
Så nu vet ni tjejer :7peta



:hördu Grattis till er alla tre!

Hälsar på senare i år.........

Ps. Är han inte redan förstor för mini moto :gnissla
 
Grattis!

sommaren 2005 borde han väl kunna köra själv va? för visst måste han väl ha motorcyklar i blodet!
 
Tack alla!!!

Nu har vi kommit hem med "lillen". Borta bra men.....hemma är ju bäst!! :tummenupp

Ska redan nu börja mata in MC-märken, så han blir en fullfjädrad URR:are.
Nä ska sluta nu, någon är lite ledsen... Ska nog läsa lite ur Bike tror jag!! :)
Men om jag tror rätt så är det :tuttar som gäller..
 
Grattis!!!!!
Nu är det bara att vänja sig med :fart , :4skrika och :zpy .
Och även :rullandeu och :lol .

Ge hela familjen :kiss och :krama och ha de´bra.
 
SteffoXL skrev:
Tack alla!!!

Nu har vi kommit hem med "lillen". Borta bra men.....hemma är ju bäst!! :tummenupp

Ska redan nu börja mata in MC-märken, så han blir en fullfjädrad URR:are.
Nä ska sluta nu, någon är lite ledsen... Ska nog läsa lite ur Bike tror jag!! :)
Men om jag tror rätt så är det :tuttar som gäller..

Kommer nog att gälla när han blir äldre med :tuttar :D

:fakta Honda är det märke som gäller antar jag :tummenupp
 
20 timmar?... phu!
GRATTIS!!!
 
Grattis farsan balooo!!! :banana
Träffade Sussie (Larsa's) häromdagen och hon sa att det var nära.
Hörde dessutom att du bor på samma gata... världen är liten.

Ha de kanon!
:) Jocke
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top