Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Glömt skruva av dem med .Men vi män behöver ju inte läsa instruktionerKikade på prisjakt vilka som låg i topp och fått bäst omdömen, sedan googlade jag lite på dom tre jag valde ut, slutade med Tvättmaskin Bosch WAS32464SN /Torktumlare Bosch WTW84360SN. 5990:- styck och hemkörning från elgiganten.
Nöjd änsålänge, bara man kommer ihåg att skruva ur transportsäkringarna ur tvättmaskinen![]()
Kan bara meddela att det blev en busch. Verkar vara en vettig maskin.![]()
Tänk nu på att köra in den på rätt sätt, inget segdragande med tunga kläder och inga nytvättade kläder heller som inte ger något motstånd alls.
Kan man transportera en tvättmaskin "liggande"?
Tänkte köpa mig en begagnad sak då den här hemma gett upp..
Började plötsligt fundera på hur det funkar att transportera den liggande i bagaget på bilen? Eller måste de stå upp? Är osäker på om den ryms stående..
Köpte en beggad maskin idag. Det är stickkontakt på den. Vår gamla maskin är ansluten "direkt i väggen".
Följdfråga:
- Installera uttag och använda stickkontakten eller kapa medföljande sladd och koppla in som den gamla?
Fördelen med att montera ett uttag är att det blir lättare nästa gång. Alla tvättmaskiner/torktumlare har stickpropp idag.
Jag skulle ändå kapa och koppla in som den gamla, och göra likadant med nästa om det behövs. Då riskerar man inte att någon rycker ur maskinen när de ska blåsa håret och glömma sätta i den igen...
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |