Ny Trancelåt!

Gillar introt starkt, sen blipp blopp ljuden kunde jag varit utan, annars en helskönlåt att lyssna på. :tummenupp

E de ok att länka denna på en annan sida?

Länkad till www.ducknet.se :Bugar

Last edited:
PIX skrev:
Gillar introt starkt, sen blipp blopp ljuden kunde jag varit utan, annars en helskönlåt att lyssna på. :tummenupp

Håller med till 100%!

:tummenupp :tummenupp

Kan man tanka mer nån stans?

Skippa "pipen" och längre uppehåll ibland.

EDIT: La till lite när jag lyssnat klart.

Last edited:
Håller på med tyngre grejer, denna är rätt "lätt" och "upplifting" som sagt, ska vara lite fjortis-bleepig! :P
Tack för feedbacken iaf! Uppskattas alltid!!

En ny hit från Kay :tummenupp Jag tyckte "blippljuden" var klockrena, det är ju de som gör låten till vad den är, blir lite mer originellt så ju. Helt ärligt så skulle du kunnat haft ännu fler blippljud om du frågar mig, vissa delar av låten blir lite slätstrukna som det är nu.

Coola Ola skrev:
En ny hit från Kay :tummenupp Jag tyckte "blippljuden" var klockrena, det är ju de som gör låten till vad den är, blir lite mer originellt så ju. Helt ärligt så skulle du kunnat haft ännu fler blippljud om du frågar mig, vissa delar av låten blir lite slätstrukna som det är nu.

Härligt :) Jag tycker detsamma, att de gör låten lite unik. Tycker själv att låten inte är helt och hållet fulländad än, därför jag lägger upp den; Feedback så man kan fullända den; har en tendens att bli MÅNGA versioner av en låt innan jag e nöjd.

Folk: Kolla på mitt första inlägg... En låt till.

härlig låt. gillade introt och sextra skönt var det när basedropen(?) kom vid några tillfällen. Subban fick arbeta lite då :)

Keep up the good work

Härliga låtar! Särskillt We are in trance, den blir riktigt bra efter ty phalva låten :yoparty

Hmm.. Jag har me en låt på G, vet bara inte var jag ska lägga upp den.. Nån som kan avvara ca 5 Mb?

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard