Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.
Fick hämta min idag :banana ! Grymt!! Kanon kvalitet men verkar vara små i storlekarna. Tryck kvalitet också riktigt :tummenupp !

Tnx Swedie

Har fått avisering från den lokale transportören idag..Yeah!

Hämtade min idag ;) fick avisering om utkörning men orkade inte vänta tills imorn så brännde iväg den lilla mil det var till Dhl o hämta tröjjan..
Grymt nöjd.. Thx! :yoparty

Hämtade min idag ;) fick avisering om utkörning men orkade inte vänta tills imorn så brännde iväg den lilla mil det var till Dhl o hämta tröjjan..
Grymt nöjd.. Thx! :yoparty

Fick oxo samtal från DHL idag. Utkörning!?? Det var som faan, synd att man inte kan utnyttja det. Det blir till att svänga förbi i morgon och plocka upp den.....:yoparty

Fick min igår, riktigt j*vla najs, som nämnt tidigare så är dom lite små i storlekarna men det är bra att veta till nästa gång!

Japp, för min har dom använt som brasved :brinnerup

vaaaaaaaa?
har dom burnat upp din?

EDIT: Supernice tryck, lite små i storlekarna som nån nämt tidigare men som tur va tog ja en storlek större än va ja brukar ha så de blev Perfa!

Snyggt jobbat Swiiieiie :tummenupp :tummenupp

Last edited:
YES! fick min tröja levererad av DHL lastbil till jobbet idag! :banana

Vart lite skeptisk till storleken men L satt som perfekt... väntar redan till nästa omgång så man kan köpa en till :yoparty

YES! fick min tröja levererad av DHL lastbil till jobbet idag! :banana

Vart lite skeptisk till storleken men L satt som perfekt... väntar redan till nästa omgång så man kan köpa en till :yoparty

Äntligen är väntan över.. var förbi DHL och hämtade min idag.. fin kvalite på tryck samt tyg.. supernöjd...
Håller med alla förgående talare att de är lite små i storlekar.

När blir nästa omgång :D

Jaaaa, äntligen. Har väntat sen februari eller om det var januari på att få den här tröjan. Fick min lapp från DHL om att jag inte var hemma? (nä, nån måste ju jobba i det här landet :finger) idag.
Skall dit imorgon och hämta den :2cool

Antec; Var glad att du fått din tröja istället för att gnälla! :dummer
Jag har väntat schuuukt länge på min. Scheisse tråkigt att vänta.

Joo visst blev ja gla!! men sen när den är fel blir man ju lite lessen igen! men de värkar som de löst sig. ska få en ny nästa vecka!!
Hoppas på att du hinner få din innan dess!!!

Fick min nu men den e fel tryckt vart ska man vända sig?

Jag vände mig till Swedie! fick nämligen oxå fel på min!!:)

Last edited:
Joo visst blev ja gla!! men sen när den är fel blir man ju lite lessen igen! men de värkar som de löst sig. ska få en ny nästa vecka!!
Hoppas på att du hinner få din innan dess!!!

Jo då, den har anlänt till byn iaf. DHL har dock lite svårt att hitta här. Fick en lapp i lådan som skickats med det kära postverket. De hade tydligen försökt lämna tröjan, men inte hittat gatan. Var ligger denna gata? hade de skrivit.
Kul när logistiker inte kan läsa av en karta.

Jag vände mig till Swedie! fick nämligen oxå fel på min!!:)

Det var väl trevligt.

Storleken är lite liten ---- så skall man ha den utanpå skinnet
så får man gå upp i storlek

No shit!

Jag försöker ordna ett tryckeri som kan trycka direkt, så vi slipper upp till 3 månaders väntetid på en tröja. Borde veta mer veckan som kommer.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey