Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.
Jag vet att det kan verka tjatigt när vi som inte var med på noterna frågar efter nästa beställning osv, men oj vad pepp jag är på en sådan tröja! Finns det planer överhuvudtaget på att ha en ny omgång eller är man körd?:(

Det finns nog planer på detta, men man jobbar nog helst med en omgång i taget.

Det snackas om att det ska komma ett nytt system där man slipper långa väntetider där din beställning tas om hand på en gång av tryckeriet.

Detta är enligt mig ett bättre system även om det blir aningen dyrare.

Japp! Ursäkta sen uppdatering. Men de skickade ut alla tröjor i fredags. :)

Jag trodde oxå de menade LEVERERADE till kund... denna veckan. Men så verkade inte fallet.

Så på Måndag så ska ni iaf ha tröjorna!

Japp! Ursäkta sen uppdatering. Men de skickade ut alla tröjor i fredags. :)

Jag trodde oxå de menade LEVERERADE till kund... denna veckan. Men så verkade inte fallet.

Så på Måndag så ska ni iaf ha tröjorna!

Det får vi hoppas. Vissa av oss har trots allt väntat ganska länge sedan vi betalade in.
Fast, det var nog kanske bra att jag inte hade tröjan på mig igår. Nu fick inte riktigt alla veta vem jag egentligen var. Det finns trots allt vissa som tycker att jag spammat lite för mycket i en viss tråd.

Hur går det med detaljerna för den "permanenta" tröjbeställningen?

Ang Tröjan!!!!

Fick min tröja idag, och arm trycket är på fel arm?! är det nån mer som fått på fel arm? enligt beställningen ska trycket vara på höger arm, men det sitter nu på vänter? ska det vara så?? är det någon mera som fått fel??

Fick min tröja idag, och arm trycket är på fel arm?! är det nån mer som fått på fel arm? enligt beställningen ska trycket vara på höger arm, men det sitter nu på vänter? ska det vara så?? är det någon mera som fått fel??

Mitt tryck sitter på höger sida.

DHL plingade på kl 0800 imorse med ett stort kuvert :D

fattade först inte vem som skickar packet till mig från stockholm :hihi fattade inte förens jag öppnade det.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP