Ny tröjomgång för våren 09

Status
Ej öppen för fler svar.
najs!

tips på storlek till en lång och smal herre med långa armar ? (jag ogillar verkligen när tröjan inte räcker till hela armarna)

Undrar om det är nån som beställt innan som skulle passa ovanstående samt mig? 1,90 80kg?? Tacksam för svar. :7peta

är ca 175 o 65kg. Ganska liten med andra ord. Kör medium utan skinställ, Large om jag har det på mig, passar perfekt. Helldre för stort än för litet. Verkar vara olika för alla :O

Det eviga tjatet om storlekar! Vet inte om folk jämnför med när dom har tröjan i vanliga fall och när man har den utanpå stället.

Vill minnas att min gamla från 03 el nåt var Large och ja kunde då hade den till båda delar, satt tajt över stället också.

Bara ta nåt som låter bra, orka bry sig så mkt om storlekar! :)

För 550;- så kunde de vara värt att fråga tänkte man så man slipper att ärmarna slutar vid armbågarna. Aja får väl dra en xl då och hoppas de inte blir den sista fallskärmen man tar på sig!

Då var det dags igen! :) Köpte en tröja utan luva föra gången! 188cm lång och väger 82 kg!
XL blev de (trotts att jag har L i vanliga fall) och det passar bra både ovanpå stället och civilt! :D

Nu till min fråga!

Har aldrig beställt T-shirt innan, men funderar starkt på att göra det nu. Måste ju utöka kollektionen.. hehe

Tror ni att L i T-shirt räcker eller ska jag satsa högre o ta XL. Har L i vanliga fall.

Tack!

Leveransdatum: Om tillräckligt med orders, JULEN 2008.

:D

Nu till min fråga!

Har aldrig beställt T-shirt innan, men funderar starkt på att göra det nu. Måste ju utöka kollektionen.. hehe

Tror ni att L i T-shirt räcker eller ska jag satsa högre o ta XL. Har L i vanliga fall.

Tack!
Å vad e ovanliga fall? T-shirt utan på skinnstället? Köp så klart L om det e det du har på alla dina andra T-shirts :tummenupp

Å vad e ovanliga fall? T-shirt utan på skinnstället? Köp så klart L om det e det du har på alla dina andra T-shirts :tummenupp

haha Visste att nån skulle lägga ett sådant kommentar! Jag hänger nog för mkt här.. :va :rofl
Ja, precis jag tänkte införa nya modet "T-shirt utanpå skinställ"! :yoparty

Nä, men jag tänkte bara om dom också är små till storlek.

Jag är 188/82 och jag kör L, perfekt utanpå stället

Av senaste utskicket?

Jag fick en L, är 186/88. Lagom att ha som vanlig tröja tills första tvätten, då var den för liten. Att ha den utanpå stället var inte ens att tänka på.

Av senaste utskicket?

Jag fick en L, är 186/88. Lagom att ha som vanlig tröja tills första tvätten, då var den för liten. Att ha den utanpå stället var inte ens att tänka på.

Det var precis det man var rädd för. Jag beställde av senaste utskicket (förra gången då) en tröja utan luva. 188 lång och 82kg. Beställde XL och det var nog tur att jag gjorde det. Passar både uppe på stället och civilt.

1,89 lång 120 pannor stl xxl sitter som en sportmössa, men d lär inte gå o dra den över stället vid en nödsituation!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP