Ny tröjomgång för sommaren 09

Status
Ej öppen för fler svar.
Swedie: Går det att beställa tröja? Eller är det försent!??

//panos

Hehe...Ja du!
Snurrig i huvet...sovit dåligt...magkatarr :D

Kul att se intresset! :) Tyvärr har tryckeriet meddelat en semester till v33... Känns inte så bra, men inte så mycket att göra åt. Dock nytt är att det kommer gå att beställa vecka 33 och 34 (och framåt) och få leverans inom 1-2 veckor från betalning. Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.

Bra nyheter, det uppskattas... kanske man skall skaffa en Sporthojströja tillslut då.

Kul att se intresset! :) Tyvärr har tryckeriet meddelat en semester till v33... Känns inte så bra, men inte så mycket att göra åt. Dock nytt är att det kommer gå att beställa vecka 33 och 34 (och framåt) och få leverans inom 1-2 veckor från betalning. Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.

MMM gött... :Bugar

Genom detta så innebär det att vi själva blir ansvariga för vår egen beställning?

Genom detta så innebär det att vi själva blir ansvariga för vår egen beställning?
Vad menar du med det? Du ansvarar väl alltid för en egen beställning? Det är precis som tidigare gällande allting. Betala, få din tröja inom 1-2 veckor. Kommer inte tröja, fråga "Vaffö få ja inte min tröja?" och du hanteras, som vanligt.

:)

Vad menar du med det? Du ansvarar väl alltid för en egen beställning? Det är precis som tidigare gällande allting. Betala, få din tröja inom 1-2 veckor. Kommer inte tröja, fråga "Vaffö få ja inte min tröja?" och du hanteras, som vanligt.

Det kommer inte längre bli att gruppbeställa.
:)

Vad betyder detta då?

Kanske att man inte behöver vänta på att allas tröjor ska bli klar för packning innan dem kan skicka?:gnissla

Lr att vi inte längre behöver beställa många tillsammans från SH utan beställer själva direkt från tryckeriet. Det var så jag menade med att ansvara själva (för att beställningen går iväg till tryckeriet).

Att det inte är gruppbeställning, utan leverans inom 1-2 veckor efter betalning. Repeterar. Du beställer som vanligt, men med leverans inom 1-2 veckor efter betalning.

Var beställer jag?
Vad finns för alternativ och till vilka priser?
Tacksam för svar
/Pf

Här: www.sporthoj.com/klader/troja.php

Dock inte nu, utan vecka 33. Detta utannonseras via nyhet på förstasidan samt en tråd i forumet.
Plöjt igenom några sidor nu på denna tråd utan att hitta priserna. Vad kostar tröjorna?
Länken är ju stängd för beställning och kräver dessutom ett lösenord som jag inte har för att gå vidare.
Om nu alla skall beställa själva, var får jag tag i lösenordet?

Att det inte är gruppbeställning, utan leverans inom 1-2 veckor efter betalning. Repeterar. Du beställer som vanligt, men med leverans inom 1-2 veckor efter betalning.

Kanske dum fråga, men då jag inte sett några priser någonstans så undrar jag om priset påverkas när man inte beställer en stor mängd? Brukar ju ofta vara så att priset blir billigare om man beställer större mängd. Dock kanske det inte gäller detta fallet eftersom alla har sitt unika namn och slogan.
Ursäkta eventuell dum fråga :fyllisar

Priser är samma som förra gången (vilket hade en höjning i priset tyvärr):

Tröja / Sweater 480 kr
Munk-tröja (tröja med Luva) 580 kr
T-shirt (ingen armtext) 300 kr
Long Sleeve (tunn som T-shirt men med långa armar) 350 kr

detta bådar gott! :D väntar med spänning just nu! jag vill också vara tuffing med tröja och sånt ju! ;)

Jag är inne på beställningssidan. Men ja tror ja e idiot. För ja kommer inte vidare.

Den frågar efter lösenord för sen anmälan. Vad göra?

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti