Ny topp i sjukhet på internet?

Jag läste precis om det och gick in och såg tråden på FB precis. Fy fan säger jag bara. Ett gott råd. Låt bli att titta där. Känns bara olustigt.

Jag tittade inte på några bilder. Vet inte vad som är sjukast - att ta sitt liv eller vara påhejare. Några som skrev inlägg i FB tråden kommer nog inte att sova gott i natt.

Precis som ovanstående klickade jag mig snabbt in på Flashback för att se historien i sin helhet. Ingen som direkt tog honom på allvar där när han postade sina avsikter, det är ju inte första gången någon skrivit att dem ska ta självmord på det forumet. Men det försvarar ju förstås inte dem som hetsade honom att genomföra det hela, det är ju ett fullständigt förkastligt beteende. En tråkig historia helt enkelt...

Helt fruktansvärt. Men man ser snabbt att när det väl händer (jag gissar att händelsen i sig bara var en tidsfråga) att folk runt internet tar det på allvar. Trådarna på 4chan släcktes ner fort och Flashback stängde ju också tråden i fråga.

Enormt tragiskt, internet blev lite tråkigare idag.

Hörde om detta innan jag gick hem. Några jobbarkompisar som snackade. Dom hade visst följt tråden.

"-Va? Han gjorde det? Fan va häftigt.. Nä asså, men.."
Samma person som sedan rekommenderade mig att
"-Skynda dig hem innan tråden försvinner."

Ville bara idiotförklara honom där och då.

Tragiskt, :(

Nyheter
En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...