Ny tjej...

Välkommen tjejen! För mig spelar det ingen roll vilka mått du har eller hur du ser ut, jag är inte singel så jag kommer inte ragga på dig ändå ;)

Det rockar hårt att du kör 400a :rock

Bikerbitch skrev:
Välkommen tjejen! För mig spelar det ingen roll vilka mått du har eller hur du ser ut, jag är inte singel så jag kommer inte ragga på dig ändå ;)

Det rockar hårt att du kör 400a :rock

Hon har ju en tuffare 400a än dig! klarar du av denna konkurrans?
eller får vi se er brottas i en gyttjepöl i underkläderna?? :tungan

iommi skrev:
Hon har ju en tuffare 400a än dig! klarar du av denna konkurrans?
eller får vi se er brottas i en gyttjepöl i underkläderna?? :tungan

Tuffare? Well, föraren till FWS.en har iallafall körkort och får köra Bettan själv ;) Gyttjepöl med underkläderna? Det kostar !

Bikerbitch skrev:
Tuffare? Well, föraren till FWS.en har iallafall körkort och får köra Bettan själv ;) Gyttjepöl med underkläderna? Det kostar !

kostar vad? skulle tro att man skulle kunna skapa en insamling här på sporthoj och lyckas komma up i fina summor! :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
När hon fått kortet då?

iommi skrev:
kostar vad? skulle tro att man skulle kunna skapa en insamling här på sporthoj och lyckas komma up i fina summor! :rolleyes:

Kostar allt ni har och lite till! Jag är arbetslös och snuskigt pank. ge ett bud ;)

Hannez; Jag är ett år äldre, det räcker väl?

Välkommen!

Förresten, får man vara med på den där gyttjebrottningen?? Det var några år sen sist nu, man blir lite sugen.... :rolleyes:

wooooha, nu väntar vi bara på att trådskaperskan lägger upp en bild så grabbarna vet vad som väntar. 1 85.a och 2 86.or i gyttjebrottning :rock

Syss skrev:
Välkommen!

Förresten, får man vara med på den där gyttjebrottningen?? Det var några år sen sist nu, man blir lite sugen.... :rolleyes:

ja det får du ärna bara! ju fler ju bättre. Vi kanske ska börja planera?

Syss - frivillig
Bikerbitch - eftersom du är snuskigt pank så är varenda krona en förmögenhet. så du kan få 50 förmögenheter från mig som oxå snuskigt pank. :D
Memmsan - olkart

fler tjejer som vill vara med? tänkte hålla denna brottning i min lägenhet. Finns det någon vänlig själ som vill låna ut sin kamera? :D

iommi skrev:
ja det får du ärna bara! ju fler ju bättre. Vi kanske ska börja planera?

Syss - frivillig
Bikerbitch - eftersom du är snuskigt pank så är varenda krona en förmögenhet. så du kan få 50 förmögenheter från mig som oxå snuskigt pank. :D
Memmsan - olkart

fler tjejer som vill vara med? tänkte hålla denna brottning i min lägenhet. Finns det någon vänlig själ som vill låna ut sin kamera? :D

Memmsan är på! :hihi

bickerbitch, nu är det bara du kvar!! Du brukar väl inte vara den som bangar?

Bikerbitch skrev:
wooooha, nu väntar vi bara på att trådskaperskan lägger upp en bild så grabbarna vet vad som väntar. 1 85.a och 2 86.or i gyttjebrottning :rock

yes! var, när????
det här blir väl något att planera in i kalendern va... :P

Bikerbitch skrev:

Jag som hela tiden har betraktat mig själv som lammkött här inne... Är ju "bara" 83:a.

Avstår nog att kika på gyttjebrottningen iaf eftersom damen där hemma kanske har något att invända mot det :rofl

Syss skrev:
yes! var, när????
det här blir väl något att planera in i kalendern va... :P

Här hemma hos mig, i västerås!
Lika långt hit för alla tre tjejer, är ju perfekt! :tuttar

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back