Ny tjej

asamariah

Ny medlem
Gick med
29 Apr 2011
Ort
Nacka
Hoj
BMW f650Gs 2001
Hallå!

Jag är ny på forumet. Är en tjej på 31 år som kör en BMW f650gs för tillfället. Har haft kortet i 5 år och har 3 kawacyklar i bagaget ;)

Min tanke med att regga mig på denna sajt var mycket att få tips om roliga saker som är på gång men också att ev. hitta andra tjejer att köra med.

Jag är nog en ganska otypisk motorcyklist (med tanke på att jag alltid får visa körkortet för att nån ska tro mig, men det kanske räcker med att man är en halvung tjej) och är inte överdrivet fartglad. Drömmen är en slingrig 70-väg.

Är nygammal i stockholm (där jag är uppvuxen) efter 10 år i norrland.

Tipsa gärna om bra trådar och sajter!

Åsa
 

Micke®

konnässör
Gick med
10 Aug 2010
Ort
Nacka
Hoj
999 ml Tysk 249ml Spanjor
Välkommen Åsa!
Kul med fler hojar i Nacka:tummenupp
//Micke
 

Christopher

Bombrepa.se
Gick med
11 Dec 2007
Ort
-
Hoj
BRrrraaaaaaap
tjaba. bara att hålla koll i sthlms forumet som sagt.
Passa dig för "bulten" fina dagar. finns mkt idioter där.
 
Gick med
29 Apr 2009
Ort
SUV country
Hoj
RD07A
Inte en tokf-n till... :tummenupp


Välkommen! Bienvenue! Welcome! Bem-vindo! Bem-vinda! Добро пожаловать! ¡Bienvenido! 欢迎 ようこそ。Willkommen! Witaj! Isten hozott! Welkom! Fiţi bineveniţi! Hoşgeldiniz Benvenuto! Benvenuta! Tervetuloa! ברוך הבא/ ברוכה הבאה/ ברוכים הבאים Velkommen! Vitajte!
Dobrodošli! أهلاً وسهلاً! Καλώς ήρθες 환영합니다 Vítejte! Velkommen! Bonvenon! Benvingut! Mirë se vjen Dobrodošli! Fáilte! स्वागत Sveiki atvykę ยินดีต้อนรับ خوش آمديد Hoan nghênh Добре дошли! Bem-vindo! bienvenido Velkomin! Welkom! Vælkomin! Bi xêr bît خو خوش آمد Добредојде ;Добредојдовте Dobrodošli Xoş gəlmişsiniz! კეთილი იყოს თქვენი/შენი მობრძანება Laipni lūdzam! Selamat datang Ласкаво просимо Тавтай морилогтун Selamat datang Mabuhay! Ongi etorri Deuit mad deoc'h Wolkom!


.. äh nu börjar Scrubs, nu har jag inte tid med fler!
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Välkommen!

Håll koll i Sthlmstråden så brukar det dyka upp gruppkörningar. Dels tjejkörningarna som det redan tipsats om och även andra. Man brukar kunna se vilka som är lite mer uppstyrda.. och där blir det ofta lite mer blandat tempo.. något för alla helt enkelt.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
:ligga?







måste vara någon bugg på sporthoj.com då ingen har föreslagit d på en hel timma!

OnTopic: Välkommen! :tummenupp
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top