Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sen trilskar kan du alltid leta upp en fin 325i Cab E30 de är ju nästan gratis idag


Mavve skrev:
TinaTjejen skrev:Har tyvärr sett/träffat fler dryga ägare/förare till BMWs än trevliga.. därav har denna en negativ anda.
2.8 är detSV-RIDER skrev:AJa nu är ju inte en z3 att jämföra med mavves bagagnade direktörsvagn...
jag har två kompisar varav en har en z3 2.9 och en som sålde sin M roadster förra sommaren. Snackar vi z3 så är ju inget under 2.9 att tänka på (eller var det 2.8) men både den och speciellt M roadstern är faktiskt jävligt fräna bilar,
och brudarna är faktiskt tokiga efter dom....
Men är du en hoj människa och sällan kör bil så skall du nog ta och överväga en hoj. För mina polare var tvungna att ha två bilar för dom låste in z3rna under vinter halvåret ändå....
skaffa en OK bil och en hoj du gillar.....![]()
Nisse Järnet skrev:2.8 är det![]()
Jag har en idé.Mingves skrev:Hahahahahahaha vicket underbart svar![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ni är för sköna!
Det får nog bli hoj, jag gillar visserligen Z3an men den kostar lite för mycket pengar för att vara värd det, kanske man skall köpa en billig bil plus en KTM
///M
Rigge skrev:Jag har en BMW och jag är ganska så dryg och otrevlig. Fast det är ju ett gammalt lik å ingen statuskärra så det kanske inte gills?


Jag har åkt både M roaster och M coupé jävla drag i de bilarna.. men jag åker gärna igenEspen skrev:Ärligt talat?! Vem här inne har någonsin åkt, än mindre kört M Roadster? Tråkig? Slö?
Just det... slå mig en pling om ni är i Halmstad så blir det åka, och S2000 är väääldigt slö, låter mysigt vid 8000rpm men det är också allt!
Utséende är ju en ren smakfråga så jag yttrar mig inte där!
Ni låter ju inte bättre än Sven Svensson som har så förutfattade meningar kring BMW, E36, E38 där har ni pizza, behöver ju inte dra alla över en kant...
Nä nu går jag tebax till biran!
Tja

kajlyl skrev:Jag har åkt både M roaster och M coupé jävla drag i de bilarna.. men jag åker gärna igen![]()
Mingves skrev:Men den är ju lite roligare än en 240....men klart jag vill ha KTMn. Har haft bil innan och jag använde den mycket lite. Tror jag kommer köra båge mer än bil
Bor ju mitt i GBG så man går ju till avenyn på max 10 min....lutar nog mot MC
Måste bara ha lite moraliskt stöd.
//M
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |