Ny tjej här

• Thread starter Thread starter Mrs. Laphroaig
  • Start date Start date
Sanna-Lkpg skrev:
2388620 Den enda kvinnliga mc-läraren jag känner till här i stan är Mia på Waséns så kolla med henne !
Om du vill köra med kvinnlig lärare är det ju bra att skriva in sig på just den skolan !

Teorin sätter sig förr eller senare, don't worry ! Har en kompis som skrev den 5 ggr, men till sist gick det ! Det kan du få trösta dig med när det känns jobbigt ! Nu har hon kortet !
Ses på vägarna i vår då !

Håller på med B kortet just nu. Mycket dåliga erfarenheter från Waséns men har hört att de bytt ägare..
såg ett nytt ställe (för mig iallafall) Körkortscenter, vid kommunhuset i Lkpg.
360 spänn för en körlektion bara :va

Mrs. Laphroaig skrev:
2388729 Håller på med B kortet just nu. Mycket dåliga erfarenheter från Waséns men har hört att de bytt ägare..
såg ett nytt ställe (för mig iallafall) Körkortscenter, vid kommunhuset i Lkpg.
360 spänn för en körlektion bara :va

Nu är det Magnussons Trafikskola som äger Waséns.
Jag har inte hört nått illa om dem alls ?
Är det rykten du hört eller har du egna erfarenheter ?

Sanna-Lkpg skrev:
2388742 Nu är det Magnussons Trafikskola som äger Waséns.
Jag har inte hört nått illa om dem alls ?
Är det rykten du hört eller har du egna erfarenheter ?

Jaså är det dom som köpt, åh fasen.
När jag gick på Waséns -98 en kort period och fick egna, jävligt dåliga erfarenheter iform av antastning... gubbfan trodde växelspaken var mellan mina ben.
Slutade med att ja ställde bilen och gick därifrån och aldrig mer kom tillbaka !

Kungen skrev:
2389177 Har du fått kontakt med Helena ?

Skickade ett PM till henne, har sett att det är läst men har ej fått svar.
Hon har inte tagit kontakt med mig heller efter ditt PM så nej

japp tonytule. och sedan finns det en kille till som jag inte kommer ihåg namnet på jag kan kolla o se om jag hittar den andra killen med.
båda finns i stockholm

Kungen skrev:
2397867 japp tonytule. och sedan finns det en kille till som jag inte kommer ihåg namnet på jag kan kolla o se om jag hittar den andra killen med.
båda finns i stockholm

:tummenupp

Hur går det för dig med kortet ?
Var det B-kort som stod på programmet till att börja med ?
Det behövs alltid fler hojtjejer här i stan !

Sanna-Lkpg skrev:
2407067 Hur går det för dig med kortet ?
Var det B-kort som stod på programmet till att börja med ?
Det behövs alltid fler hojtjejer här i stan !

går inte alls.
funderar på att anmäla mig till www.korkortscenter.se för de var så billiga på lektionerna jämnfört med andra skolor.
B kort står först på schemat ja... kanske A senare

Bruzda skrev:
2208618 Det är bra för då fortsätter du bara med hojkortet efter bilkortet ju för då är du ju redan inskriven på skolan, så gjorde jag å det funka super
:banana

men hurru ;) du tänker som en blodin!;) ju fortare hon får köra hoj ju bättre:p varför inte bara ta AB-kort?:) då får hon ju köra hoj mkt tidigare :tuttar :pannkyss :yoparty

Jompa05 skrev:
2407257 men hurru ;) du tänker som en blodin!;) ju fortare hon får köra hoj ju bättre:p varför inte bara ta AB-kort?:) då får hon ju köra hoj mkt tidigare :tuttar :pannkyss :yoparty

Hehe kanske inte som en blondin, men väl som en som har lyckats att gå å tugga tuggumi samtidigt, fast då glömde jag iofs att andas:va
Så som du säkert oxå vet så kan man ibland inte koncentrera sig på två saker samtidigt:tungan

Bruzda skrev:
2407334 Hehe kanske inte som en blondin, men väl som en som har lyckats att gå å tugga tuggumi samtidigt, fast då glömde jag iofs att andas:va
Så som du säkert oxå vet så kan man ibland inte koncentrera sig på två saker samtidigt:tungan

Jaha :D hon är en sån som robert gustavsson är i en sketch i NileCity?:D hah ;)

Jag röstar för ett B-kort i år och ett A-kort nästa år !
Bättre att ha stenkoll på trafikregler och sånt när man sätter sig på hojen, blir mycket att hålla reda på annars !
Välj en skola med kvalitet ! Hellre kvalitet än kvantitet....
Har en kompis som försökte ta A-kort på en av de mindre skolorna i stan, men där var det tyvärr inget vidare.... Inga kvalitetsfyllda lektioner...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla