Ny t-shirt:)

Henken skrev:
Haha, ha den på & gå på gayklubb. Garanterad succé.
haha, det blir nog rotation på grejerna då...

Nä, anledningen till min sån tröja är en sorts "revolution" mot alla sånna däringa svinfula tröjor som det står "ledig", "singel", "vältränad", "kaxig", "busig" å fan det nu står...

bättre att vara ärlig istället... :yoparty

p.s. jag gillar rosa d.s.

Snabbe_jag skrev:
Jag sitter här nyduschad och naken ju :tungan

*morrar* om du absolut känner behov av att visa häcken kan du ju åtminstone ta på dig ett par snygga kalsonger som framhäver den bättre, eller varför inte bara dra upp byxorna? :3freak

:notme

Anneli.a skrev:
*morrar* om du absolut känner behov av att visa häcken kan du ju åtminstone ta på dig ett par snygga kalsonger som framhäver den bättre, eller varför inte bara dra upp byxorna? :3freak

:notme

Ska du säga... :va

Goines skrev:
Tss, tjejer i skinnställ är ju schysst! :rock

Kan bara hålla med där! (och även utan skinnställ... eller ja, kanske speciellt då :hihi )

TomK skrev:
Kan bara hålla med där! (och även utan skinnställ... eller ja, kanske speciellt då :hihi )

Min hjälte!.. tack för att jag fick gömma mig bakom dig !.. Ja ska aldrig mer dricka ens till maten... :dummer

Anneli.a skrev:
Min hjälte!.. tack för att jag fick gömma mig bakom dig !.. Ja ska aldrig mer dricka ens till maten... :dummer

:lol Nä, det var ruskans vilken styrka det var i det där vinet de hade på tappkran :crash Hittade du kameran sen (lås in den i bankfack) ?

/ganska söt idag med

TomK skrev:
:lol Nä, det var ruskans vilken styrka det var i det där vinet de hade på tappkran :crash Hittade du kameran sen (lås in den i bankfack) ?

/ganska söt idag med

Ja drack ju nästan ingenting, o ändå.. :fyllisar .. fast ja vaknade ju till liv lite senare.. :banana

Och jo, jag har hittat kameran... :va

Nyheter
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...

Ny Suzuki-importör