Ny Suzuki GSV-R

Går det tänka på nånting förutom "den fula ank-ungen"? ;)

Hoppas den där fronten gör god nytta, för snygg är den verkligen inte :)
I övrigt är den helt ok
 
Chris Ash skrev:
Var det ironi eller? Tycker det ser jävligt glest ut......som vanligt.

Ja, vad håller Suzuki på med egentligen? Ful hoj. Taskiga förare. Inga sponsorer. Dåliga resultat.

Vilket förfall sedan Lucky Strike/Schwantz.

Vilket enligt er mening är det varumärkesmässigt mest effektiva paketet förare/sponsor just nu?
 
Nyteknik skrev:
Ja, vad håller Suzuki på med egentligen? Ful hoj. Taskiga förare. Inga sponsorer. Dåliga resultat.

Vilket förfall sedan Lucky Strike/Schwantz.

Vilket enligt er mening är det varumärkesmässigt mest effektiva paketet förare/sponsor just nu?

What ever med Rossi är väl det bästa? Mest tv-tid och uppmärksamhet.

Undrar för övrigt hur tusan Yamhahojarna kommer se ut eftersom det ryktas att de planerar att ha både Gauloises och Fortuna spons på alla fyra hojarna. :va
Jag kan i varje fall inte se att det skulle vara en lyckad kombination med rött, silver, blått, gult.....
 
Nyteknik skrev:
Ja, vad håller Suzuki på med egentligen? Ful hoj. Taskiga förare. Inga sponsorer. Dåliga resultat.

Vilket förfall sedan Lucky Strike/Schwantz.

Vilket enligt er mening är det varumärkesmässigt mest effektiva paketet förare/sponsor just nu?

Nja, ballaste suzuki/schwantz kombo var när de var sponsrade av pepsi ;)

Ska jag vara helt ärlig, jag skiter fullständigt i reklamen på cyklarna, bara man får se bra racing, men visst, vissa reklamloggor är snyggare än andra..
Men trots att repsol är störst i världen finns det knappt att handla här i sverige ändå ;)
Röka ska man ändå inte göra ;)
 
Nyteknik skrev:
Två tobaksmärken på samma motorcykel? :3freak

Lite som när BAR körde med Lucky Strike och 555 på olika sidor av bilarna, då klev FIA in och kritiserade dem för överdriven tobaksreklam. Dessutom ägs Gauloises och Fortuna av spanksa tobaksjätten Altadis och de vill väl få Rossi associerad med bägge märkena och inte bara med ett av deras märken.

Annars håller jag med oFFkeFF. Skiter i reklamen men olika märken är ju snyggare än andra. Coolast skulle vara om alla team körde i sina "egna" färger, som Suzuki och Kawasaki gör eftersom de inte får in en huvudsponsor....
 
Goodstuff skrev:
Coolast skulle vara om alla team körde i sina "egna" färger, som Suzuki och Kawasaki gör eftersom de inte får in en huvudsponsor....

Nja, tycker nog att det är coolare med reklam på hojarna. Men inte vilken reklam som helst. Det skulle kännas unket om det stod "Microsoft" på sidan av Biaggis Honda. Men ballt om där stod "Prada" eller "Gucci". Skulle passa honom. Rossi skulle klä i "Toys are us"-skrud.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top