Ny stöld i Falun

kan inte någon skriva en diskret liten ledtråd om vem det är :) vi kan låtsas att 'polisens svärsons hund's mattes man' bor på den adressen och heter så :) då är det lugnt, inga misstankar om att det är tjuven / tjuvarnas namn.....a misstankar om att det är tjuven / tjuvarnas namn.....

Det är packet från falun som ska ha. Jag är gipsad och sjukskriven i fyra veckor så jag har koll här iaf. Och ja jag är arg:mad: :mad: Jag vet att dom läser här så åk hem till mig snälla!!!! Menade så klart att ni som är tjuvar ska åka till mig eller törs ni inte jävla bögpack!!!!

Last edited:
Kanske är dags att starta ett mc-gäng? Tror det blir lättare att ta tag i saker då. Några som är sugna?

Det är packet från falun som ska ha. Jag är gipsad och sjukskriven i fyra veckor så jag har koll här iaf. Och ja jag är arg:mad: :mad: Jag vet att dom läser här så åk hem till mig snälla!!!! Menade så klart att ni som är tjuvar ska åka till mig eller törs ni inte jävla bögpack!!!!

Oj, det är väll inte förövarna som har gjort dig nått? Hoppas ni blir av med dräggen! Krya på dig

hmmmm jag har planer på att flytta upp till leksand. men man kanske borde sälja hojen innan=(

Förstår att du är förbannad, men gör inge dumt så du får skaka galler pga ett lowlife. Men råkar du halvt slå ihjäl nån så får du ju säga att det var självförsvar.

VAFAN va det 2 stölder av Mc i Pilbo idag ? tyckte det rycktades om det att dom även sagt de på radion?

VAFAN va det 2 stölder av Mc i Pilbo idag ? tyckte det rycktades om det att dom även sagt de på radion?

Det ser så ut, här är ett utdrag från polisens hemsida.

18 september kl 03:50. Pilbovägen. Stöld av motorcyklar. Ett vittne ser 2 st gå från adressen med 2 st crossmotorcyklar. Det visar sig att de tagit sig in i ett garage och därifrån tillgripit en blå Yamaha och en vit Pitbull crossmotorcyklar.

Såg även att det ser ut som polisen har fått fast någon för det också, kanske något av mina grejer fins med där.

18 september kl 14:35. Pilbovägen. De båda crossmotorcyklarna som tillgripits ur ett garage på Pilbovägen anträffades i närheten av stöldplatsen. Ytterligare stöldgods anträffades. En 21 årig man är misstänkt för brotten.

19 september kl 08:35. Falugatan. En motorcykel som mellan den 23 och den 27 september tillgreps från Magasinsgatan anträffad.

Last edited:
En till stöld och jag tar er. Satans små djävlar!!

Äh bara jag som var argare än normalt igår. Blir arg på alla små glin som inte fattar nått. Jag får mina utbrott inget att göra åt tydligen. Men händer det nått mer blir det dörrknackning så ni vet.

Någon som vet någonting om en vit skåpbil med V8?
Gick precis ett varv runt huset och såg att det stod en vit skåpbil med motorn igång på infarten mot mitt garage. När jag gick litet närmare för att ta en titt på reg.numret, så blev det bråttom därifrån. Har i.a.f. möblerat om min bil i garaget, så att det är helt omöjligt att få ut hojen därifrån.

Gick precis ett varv runt huset och såg att det stod en vit skåpbil med motorn igång på infarten mot mitt garage. När jag gick litet närmare för att ta en titt på reg.numret, så blev det bråttom därifrån. Har i.a.f. möblerat om min bil i garaget, så att det är helt omöjligt att få ut hojen därifrån.

bor du i villa?? eller var de i en garage länga

om du bor i en villa så är de ju rätt vågat av tjuven måste ja säga.

Tur att ja bor en litenbit utanför falun. Och har min mc i garage med video övervakning som skickas direkt till securitas vid inbrott plus att larmet går:yoparty
Så mitt garage ska det fan inte bråka på.

Har sett en vit polskreggad skåpbil med tre polacker i glida runt ute vid rolf ericson ett par ggr förra veckan. Troligtvis har väl inte dom någon v8 men håller ögonen öppna iaf

Har sett en vit polskreggad skåpbil med tre polacker i glida runt ute vid rolf ericson ett par ggr förra veckan. Troligtvis har väl inte dom någon v8 men håller ögonen öppna iaf

Låter suspekt. Jag litar inte på polacker. Blien lät i.a.f. som en V8, men jag är långt ifrån säker på att det var en.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT