Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.
Wagge skrev:
Fick också min idag. :tummenupp

Lite kort i ärmarna så jag tror inte den går på skinnstället... får bli en XL nästa gång, eller ta o kapa av lite av armarna :p Utan skinnställ sitter den iaf bra! :yoparty

Det håller jag med om, hade jag inte tagit en storlek större hade troligen ärmarna varit på tok för kort..men den sitter perfekt nu iaf!:tummenupp till Swedie!

Förresten skulle det inte stå ens namn på en av ärmarna lr har jag drömt? :)

Ska bli spännande och se om man lyckas trycka på den över skinstället.

Fick min tröjja nu också :tummenupp
Fast jag hade för mig att jag beställde en med luva :gnissla

Slogan: Rather fast and furios
than dead and curios

Fick min tröja i går :tummenupp
För att va storlek L va den skitliten (har L i vanliga fall) Är det samma
leverantör till nästa omgång? I så fall måste jag ha en XL...

Beställde du huvtröja eller vanlig?

Sniper skrev:
Fick min tröja i går :tummenupp
För att va storlek L va den skitliten (har L i vanliga fall) Är det samma
leverantör till nästa omgång? I så fall måste jag ha en XL...

Fick också min idag. :banana :banana

Nästa får blir Xl och ska man ha den utanpå dräkten får det bli XXL= små storlekar.
Visste inte att finnarna år så småväxta :D :D :D

Når får du T-shirtana ????

Enligt tryckeriet är det här tröjor med stora storlekar...

Det här med tröjstorlekar hit och dit är en djungel minst sagt.

Ukiwaza skrev:
Fick också min idag. :banana :banana

Nästa får blir Xl och ska man ha den utanpå dräkten får det bli XXL= små storlekar.
Visste inte att finnarna år så småväxta :D :D :D

Når får du T-shirtana ????
Imorgon ska jag dit för att se till att de blir tryckta absolut RÄTT. Klara på Tosdag kanske, då får jag nog några samma dag eller resten på fredag. Det är 150-200 st som ska ut.

är det munktröjorna som går ut nu eller? :va

Tror inte att det låg någon t-shirt i brevlådan....

Detta är tröjtråden.

Men kan skriva igen att imorgon ska jag till tryckeriet och se till att T-shirtsarna blir tryckta på rätt sätt. Klara möjligen på Torsdag och utskick även torsdag men troligen mestadels på Fredag. I eran postlåda antingen fredag eller Måndag nästa vecka.

Fick min munk tröja idag !! Sitter mycket bra, tack för all jobb Swedie !!! :tummenupp

Wiiiiie, igår fick jag min :D Skitfin ju! Tog med den i väskan till skolan bara för att visa upp den ;)

Men den var jäkligt stor för att vara small. Men det är väl för att det är herr-storlekar kanske?
I framtiden hade det varit trevligt med en tröja som passar flickorna också i så fall. Eller en XS? Fast då blir den kanske för kort i ärmarna.

Huvtröjorna är bättre passform för flickor än den vanliga tröjan...
Vet visserligen inte hur lång eller hur stor du är men..

Sofiiaa skrev:
Wiiiiie, igår fick jag min :D Skitfin ju! Tog med den i väskan till skolan bara för att visa upp den ;)

Men den var jäkligt stor för att vara small. Men det är väl för att det är herr-storlekar kanske?
I framtiden hade det varit trevligt med en tröja som passar flickorna också i så fall. Eller en XS? Fast då blir den kanske för kort i ärmarna.

Ja som sagt man får ju ta första tröjan som en tesst! hehe min var lite väl stor! Blir nog medium nästa gång, får väl ha den som t-tröja om armarna inte räcker till! :yoparty

Alicia skrev:
Huvtröjorna är bättre passform för flickor än den vanliga tröjan...
Vet visserligen inte hur lång eller hur stor du är men..

Jag vet inte hur den vanliga tröjan sitter, men jag brukar alltid kunna ha XS/S och den här är ju definitivt ingen vanlig S, eller så är min felmärkt. Den är jättelång och stor. Det enda som är normalt är i ärmarna.

Men den åker utanpå stället i alla fall, så det går bra. Annars skulle jag nog använt den som vanlig tröja.

Sofiiaa skrev:
Jag vet inte hur den vanliga tröjan sitter, men jag brukar alltid kunna ha XS/S och den här är ju definitivt ingen vanlig S, eller så är min felmärkt. Den är jättelång och stor. Det enda som är normalt är i ärmarna.

Men den åker utanpå stället i alla fall, så det går bra. Annars skulle jag nog använt den som vanlig tröja.

Använd den som klänning :D :D :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...