Ny Sporthoj.com-tröjomgång!

Status
Ej öppen för fler svar.
Jojjen skrev:
Men Swedie... klockan e 5 å ja kom precis hem från jobbet... kan ja inte få med min beställning om ja springer ner till posten å för över pengarna nu??
Jag måste sätta stopp nån gång...
Men visst, spring ner o sätt in pengarna med snabböverföring idag, så är de framme imorgon. Vilket funkar. Så gör det!

Swedie skrev:
Jag måste sätta stopp nån gång...
Men visst, spring ner o sätt in pengarna med snabböverföring idag, så är de framme imorgon. Vilket funkar. Så gör det!
pust... flås... nu har ja varit på posten :banana
ja visste inte ditt namn men det kom upp automatiskt när de skrev in postgironumret. det var ett väldigt fint förnamn du har (alltså samma som jag) å rättstavat va de me :tummenupp

Kan alla checka så eran order är markerad betald. Jag har inte haft några problem hittills. Ni som betalat igår eller kommer betala idag (via posten) behöver ej rapportera in. Vill bara se till att alla som betalat kommer få.

Malmus skrev:
Hur går det med tröjorna? NÅgon ny prognos?
Onsdag nästa vecka enligt tryckeriet. Då ska de vara klara. Så det blir väl mitten av Augusti som jag sa. Ungefär! Det är alltid nån försening med dessa, pga tryckeriets leveranstider kan vara olika (semestertider från leveranterörer m.m orsakade fördröjning denna gången).

Nu har jag fått hälften, fyra kartonger. Fakk. Nog inte haft nån så här stor omgång förrut. Kommer ta mig en evighet att packetera.

Jag åker på affärsmöte imorgon till Tylösand och är borta till Torsdag kväll/natt.

Ska få ut så många som möjligt innan lunch imorgon.

Det ordnar sig säkert....ingen brådska för min del. VILL HA NU!!

Vi har skickat iväg fyra kartonger nu, resten kommer att bli utskickade efter helgen, kanske vi hinne få ut några på Fredag om vi är hemma i tid.

RoLLER skrev:
Svensken!

Varför e nicket så litet på munktröjan och mycket större (bättre) på longsleeven?

Jag tycker att det e viktigt att synas och höras mycket!

Hmm, på min munktröja är nicket på tok för stort & sitter så högt upp att luvan döljer mer än halva namnet. Det enda som syns av namnet är "MA________80" :(

En ren besvikelse... använder inte sporthojströjan...

Maria1980 skrev:
Hmm, på min munktröja är nicket på tok för stort & sitter så högt upp att luvan döljer mer än halva namnet. Det enda som syns av namnet är "MA________80" :(

En ren besvikelse... använder inte sporthojströjan...

Detta är ju tyvärr inget jag kan göra något åt.
Att sätta längre ner, visst. Men föreställ dig det i huvet. Hur fel det ser ut när luvan är uppfälld.

Nästa omgång, om du vill ha ny icke munk-sh-tröja, kontakta mig så kanske vi kan göra något special price for you. Detta gäller inte alla! Fakk. Särbehandling här.. oki? Men bara om det önskas av dig då.

Maria1980 skrev:
..

Spelar ingen roll, vi tittar ändå bara på din stjärt :hihi

Swedie skrev:
Detta är ju tyvärr inget jag kan göra något åt.
Att sätta längre ner, visst. Men föreställ dig det i huvet. Hur fel det ser ut när luvan är uppfälld.

Nästa omgång, om du vill ha ny icke munk-sh-tröja, kontakta mig så kanske vi kan göra något special price for you. Detta gäller inte alla! Fakk. Särbehandling här.. oki? Men bara om det önskas av dig då.

Det låter riktigt schysst! :Bugar
Då håller jag utkik efter nästa omgång!!!

Alicia skrev:
Vi har skickat iväg fyra kartonger nu, resten kommer att bli utskickade efter helgen, kanske vi hinne få ut några på Fredag om vi är hemma i tid.

Faaan, nu kommer jag inte att kunna sticka hemifrån imorgon. Kommer att stå och spana efter brevbäraren hela dagen.... :rolleyes:
*håller tummarna stenhårt och hoppas på att min tröja är skickad*

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT