Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
oFFkeFF skrev:Sådär, hipp som happ försvann yamaha-tankarna, istället blev det en 01-honda.
Relativt okittad, men det mesta man behöver följer med. Kommer hämta den i mitten av januari om allt bara går som det är tänkt sig![]()
nIKOLa skrev:jag trode du va yamma expert
nIKOLa skrev:jag trode du va yamma expert
oFFkeFF skrev:Sådär, hipp som happ försvann yamaha-tankarna, istället blev det en 01-honda.
Relativt okittad, men det mesta man behöver följer med. Kommer hämta den i mitten av januari om allt bara går som det är tänkt sig![]()
racerskalman skrev:Kul som fan! Då kan varken jag eller Du skylla på hojarna. Var fick Du tag på den? (Eller är det hemligstämplat?)
Nordgren skrev:Grattis igen, det löste sig ju snabbt och enkelt, även om jag tyckte det varit roligare att plocka hem TZ-03:an
Nyteknik skrev:Kul. Låt den förbli relativt okittad så att vi kan köra mot varandra på någorlunda lika villkor nästa år.
Vilka är de konkreta fördelarna jämfört med din förra Honda?

oFFkeFF skrev:Håller man ut 10 år till kanske man kan få märkesspons eller nåt![]()
Nordgren skrev:Lycka till, du bör nog betona "not". Honda ville inte erbjuda så mycket som rabatt på sina delar efter ett SM-silver och ett SM-guld, trots att jag frågade genom en handlare som sålde Honda.
Men jag vet jag kunde ju kört gathoj, men jag är en principmänniska. Visst det är inte fel att prostituera sig men att sälja sin själ till jävulen där går gränsen.
oFFkeFF skrev:Har ju inte testat någon 01'a ännu, men enligt di lärde ska den svänga lite bättre, den är lite kortare, man slipper slangarna genom tanken. Motormässigt skiljer det väl inte jättemycket, men en del. Framgaffeln ska fungera bättre.
Tycker det känns som jag kan få till en bättre körställning på nya hondan också.
Vad gäller kit, tror inte jag har råd med det i sommar, men tänker ju inte vänta på dig iaf![]()
oFFkeFF skrev:Vad gäller kit
Nyteknik skrev:"Slipper slangarna"? Det är ju bara två gummitätningar som man lossar på fem sekunder innan man lyfter av tanken. Du vet, det är inte original med silvertejp där.![]()
Utan kit-trams; får du förlita dig på min draghjälp.![]()
oFFkeFF skrev:Jag försöker prestera mina egna varvtider istället för att hänga på andra, det brukar ju räcka för att åka fortare än dig![]()
Nordgren skrev:Skit med blocket men jag har ju en komplett HRC-tändning.
oFFkeFF skrev:Sådant är alltid välkommetMen blir ju ett hål i plånboken de närmsta månaderna ändå..
Hur kan "slangarna" sitta i vägen för styrhalvorna?oFFkeFF skrev:Slangarna gör att jag inte kan ha styret riktigt som jag vill, sen är de irriterande nog efter ett tag ändå. Silvertejp är bra att ha där om tubarna i kåpan inte riktigt hamnat på rätt ställe när man plastat dit dem.
Du var en tiondel snabbare än mig på Sviestad i augusti på din kitade Honda. Nu har jag bytt den tio år gamla TZ:an som fordrade att jag slirade på koppligen för att inte få motorstopp mellan Bergskurvan och Sviestadböjen mot en perfekt fungerande -97 Honda. Du lär behöva all draghjälp du kan få, gosse.oFFkeFF skrev:Jag försöker prestera mina egna varvtider istället för att hänga på andra, det brukar ju räcka för att åka fortare än dig![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |