Ny site!

Version 1.5 är uppe nu. Någon som vet hur man fixar en gästbok som uppnas i sidan med scrollist och inte som en ny sida som gratis böckerna gör?

björn.e skrev:
Onekligen inte :rofl

Du får väll ha det som mål säsongen som kommer. Kobbe har blivit något av en måttstock åker du ifrån han är du snabb får du pisk byt sport :7peta

björn

bra att du sätter upp mål för oss andra själv så ska jag varva dej på anderstorp på prämieren :hihi :hihi

och most wanted ska jag ge lite extra sjuss så att r6:an hänger med :tungan

björn.e skrev:
Onekligen inte :rofl

Du får väll ha det som mål säsongen som kommer. Kobbe har blivit något av en måttstock åker du ifrån han är du snabb får du pisk byt sport :7peta

björn
Kobbe Racing@2007 är inte att leka med! Var hos han i söndags å hämtade fulkawan. Hans planer var att ta miniin´s varvrekord å sopa mattan med medin och ecce.
Han är revansch sugen, han ska visa vad man kan göra med en std R6a.

MostWanted skrev:
Kobbe Racing@2007 är inte att leka med! Var hos han i söndags å hämtade fulkawan. Hans planer var att ta miniin´s varvrekord å sopa mattan med medin och ecce.

Du anar inte vad rätt du har!
Medin blir en tuff match men att sopa mattan med en som har bytt nick från ett semirejsigt Ecce till ett mer bollibompamässigt Björne kan ju inte vara så svårt.....

Kobbe skrev:
Medin blir en tuff match men att sopa mattan med en som har bytt nick från ett semirejsigt Ecce till ett mer bollibompamässigt Björne kan ju inte vara så svårt.....
Bwahahaha, tanken har slagit mig. Om ecce ärBjörne, måste väll Medin va snigel. :rock

Kobbe skrev:

Hörruu det är inte jag som tar ut Komp för att hinna med barnprogramen :7peta . Vidare klarade jag inte av att leva ett jävla dubbel liv, visste ju inte varken ut eller in vem jag var ett tag där. På banan var jag ecce till vissa och björn till vissa och när folk ringde viste jag inte vad jag skulle svara :confused: Föresten tror jag att björn.e är snabbare än ecce :huvet

björn

Jag fattar nada. Jag trodde det skulle vara en hemsida om RR men hittar inget om det. :va

Bifogat

• Image1.jpg
    Image1.jpg
    124.4 KB · Visningar: 68
MostWanted skrev:
Kobbe Racing@2007 får säkert :tummenupp
Men vi ska väl se hur 2006 års upplaga är först va :D :tummenupp :va :yoparty :huvet :tummenner :cool: :kulspruta :rock eller :fatta! :kryckor

morlock skrev:
Jag fattar nada. Jag trodde det skulle vara en hemsida om RR men hittar inget om det. :va

Ville tjäna lite pengar så vi sadlade om till shopingsite :tummenupp

Nu är siten uppe igen för alla som har saknat den :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back