Ny sen idag.. 04-07-20

Nisse977

8000rpm+ känns skönt!
Gick med
20 Jul 2004
Hoj
Suzuki GSXR1100 -89 Aprilia RS 125 -08
Hej hej!! ville bara säga hej!

Är ny sen 21:15 idag...

Last edited:
wilkommen

wilkommen till ankdammen.....paddla bara höger varv för att undvika möte
Akta dig för swedie...han kör alldeles för fort!! :)

Mawerick skrev:
wilkommen till ankdammen.....paddla bara höger varv för att undvika möte
Akta dig för swedie...han kör alldeles för fort!! :)

Tackar tackar!! hehe!

Synd bara att man inte har nån båge längre.... *stulen* 12/7

Välkommen! :)
Trist att din hoj blev stulen!! :mad:
Det var väl den första årsmodellen av gixxer 750 va? :Bugar

PacMan skrev:
Välkommen! :)
Trist att din hoj blev stulen!! :mad:
Det var väl den första årsmodellen av gixxer 750 va? :Bugar

Stämmer!! Var säkert det coolaste man kunde ha 85! Jag tyckte den gick rätt bra nu med faktiskt!! Fast jag har inte kört nån annan sporthoj än den... så.... :gnissla

Hur känns en RD350 då!? har hört att de ska vara lätta å vassa! Låter som en ilsken cross!!

Nisse977 skrev:
Stämmer!! Var säkert det coolaste man kunde ha 85! Jag tyckte den gick rätt bra nu med faktiskt!! Fast jag har inte kört nån annan sporthoj än den... så.... :gnissla

Hur känns en RD350 då!? har hört att de ska vara lätta å vassa! Låter som en ilsken cross!!

Jag säger åxå :hej

Tjena grannen. Jag har sett dig ovanpå den där svarta antikviteten vid ett par tillfällen vid DR.Fries torg.

Vad ska du göra nu då? Ny gammelgixxer?

Nisse977 skrev:

Jodå, den går ungefär som en cross vid höga varv, på gott och ont (mest gott :) )
Annars är det en rolig och svängvillig hoj, eftersom den inte är så tung.

Mookie skrev:
Tjena grannen. Jag har sett dig ovanpå den där svarta antikviteten vid ett par tillfällen vid DR.Fries torg.

Vad ska du göra nu då? Ny gammelgixxer?

Jasså där ser man!! hehe hej på dig med granne! :tungan

Jo det blir nog någon annan såndär gammal sak!!.. har en 1100 87 på G.. vi får se vad försäkringen säger... Men en annan likadan 750 går med bra.. tyckte den ryckte på riktigt bra! :wiggle

Pacman: gött!! en gammal 2taktare med puckel är inte fel!! gött när den "kommer"!!

Kakan skrev:
:rolleyes: gissar på att det är du och hojen på avataren mmmm snygg så ja det är synd att den fick fötter och försvann.....

Japp jag och bågen på bilden! :rock

Surt att vara utan bike.... men vad ska man göra... .. Har snackat med en annan mc-kille i huset.. han hade sin båge ståendes här i 2.5år utan att den försvann... Varför ville dom ha min då!?

Den enda skillnaden är väl att dom håller på att renovera stammarna i huset här.. och det är mycket folk i omlopp helatiden.. några jobbar och några kommer med material och så vidare.. Några billiga arbetare från Polen är här och jobbar nu när de andra är på semester. Men inget ont om dem... kanske är det nått förortsbus som vill leka lite... (inga fördomar eller :lol )

:) jo men den är snygg som F_N ska jag säga och (som arbetskadad man är) så är det inte bra när det är mycke människor som tar sig in och ut, dom som jobbar blir lite "blinda" och även dom som bor där för dom inte vet om dom jobbar eller så i huset, så ja du det kan vara polaker eller förortsbus ( :tungan nääää inga fördomar här heller :lol )

Nisse977 skrev:
Japp jag och bågen på bilden! :rock

Surt att vara utan bike.... men vad ska man göra... .. Har snackat med en annan mc-kille i huset.. han hade sin båge ståendes här i 2.5år utan att den försvann... Varför ville dom ha min då!?

Den enda skillnaden är väl att dom håller på att renovera stammarna i huset här.. och det är mycket folk i omlopp helatiden.. några jobbar och några kommer med material och så vidare.. Några billiga arbetare från Polen är här och jobbar nu när de andra är på semester. Men inget ont om dem... kanske är det nått förortsbus som vill leka lite... (inga fördomar eller :lol )

Kakan skrev:
:) jo men den är snygg som F_N ska jag säga och (som arbetskadad man är) så är det inte bra när det är mycke människor som tar sig in och ut, dom som jobbar blir lite "blinda" och även dom som bor där för dom inte vet om dom jobbar eller så i huset, så ja du det kan vara polaker eller förortsbus ( :tungan nääää inga fördomar här heller :lol )

Jag tyckte om bågen mycket men jag tyckte nog den såg rätt uggggly ut med neongula fälgar... :rolleyes: Men när man startade den å vred på rullen så glömde man de gula fälgarna, istället växte hornen ut direkt! hehe.. uscha.. skulle vara kul med nått lite nyare... lättare starkare snabbare! Fast samtidigt är det ju kul med nått gammalt å fult som inte går så illa ändå! körde rätt jämt med en ZX12R 02´a mellan några stoppljus en dag! :) Men han hade lite problem att komma iväg... så det var väl därför jag drog honom på dom korta sträckorna.. Han hade väl för vass maskin! :hihi

Back