Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mawerick skrev:wilkommen till ankdammen.....paddla bara höger varv för att undvika möte
Akta dig för swedie...han kör alldeles för fort!!![]()
Nisse977 skrev:Tackar tackar!! hehe!
Synd bara att man inte har nån båge längre.... *stulen* 12/7
PacMan skrev:Välkommen!
Trist att din hoj blev stulen!!![]()
Det var väl den första årsmodellen av gixxer 750 va?![]()
Nisse977 skrev:Stämmer!! Var säkert det coolaste man kunde ha 85! Jag tyckte den gick rätt bra nu med faktiskt!! Fast jag har inte kört nån annan sporthoj än den... så....
Hur känns en RD350 då!? har hört att de ska vara lätta å vassa! Låter som en ilsken cross!!
Nisse977 skrev:Hur känns en RD350 då!? har hört att de ska vara lätta å vassa! Låter som en ilsken cross!!
Mookie skrev:Tjena grannen. Jag har sett dig ovanpå den där svarta antikviteten vid ett par tillfällen vid DR.Fries torg.
Vad ska du göra nu då? Ny gammelgixxer?
Nisse977 skrev:Tackar tackar!![]()
Kakan skrev:gissar på att det är du och hojen på avataren mmmm snygg så ja det är synd att den fick fötter och försvann.....
Nisse977 skrev:Japp jag och bågen på bilden!![]()
Surt att vara utan bike.... men vad ska man göra... .. Har snackat med en annan mc-kille i huset.. han hade sin båge ståendes här i 2.5år utan att den försvann... Varför ville dom ha min då!?
Den enda skillnaden är väl att dom håller på att renovera stammarna i huset här.. och det är mycket folk i omlopp helatiden.. några jobbar och några kommer med material och så vidare.. Några billiga arbetare från Polen är här och jobbar nu när de andra är på semester. Men inget ont om dem... kanske är det nått förortsbus som vill leka lite... (inga fördomar eller)
Kakan skrev:jo men den är snygg som F_N ska jag säga och (som arbetskadad man är) så är det inte bra när det är mycke människor som tar sig in och ut, dom som jobbar blir lite "blinda" och även dom som bor där för dom inte vet om dom jobbar eller så i huset, så ja du det kan vara polaker eller förortsbus (
nääää inga fördomar här heller
)
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |