Ny rs250r

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
Jag skulle nöja mig med att få testa en 04-05, eller nåt sånt, några varv :)
 

Mayer

Kunskap är mackt!
Gick med
22 Feb 2006
Ort
Gbg
Hoj
Superduke
Bingo skrev:
2183234 Jag skulle nöja mig med att få testa en 04-05, eller nåt sånt, några varv :)
några varv...några gånger i veckan, några månader, några...
 

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Enligt WHITETIGER i den HÄR tråden så ska Yamaha komma med en ny 250 till 2007, ny som i ny modell alltså.

Det vore roligt! :yoparty
 

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Åkarp
Hoj
Honda SFX
Verkar inte komma något nytt, eller är TSR ute och snurrar?

"RS250 is same as last model it means 02. No stock at this moment and need to order now. HRC will make only limited number of bikes and it all goes to EU. The number will be around 30? bikes only. When you order in few days we can add to the number they produce and delivery will be on January in Japan ."
 

Axxexs

Ordinary man doing extraordinary things
Gick med
11 Dec 2003
Ort
Verkstan
Hoj
Technical Sports Racing AC28-M Prototype powered by Honda Racing Corporation
Har också läst att man kör vidare ett år till med samma produktion. Detta medelandet står på en amerikansk importör av racerhojar:

Need a New Bike for the 2007 season?
We have been told that there will be no changes in the next production run of RS and TZ 125s and 250s.
We will let you know when we can start accepting deposits for orders as soon as we are given details on production numbers for this year, the order cut off date, pricing and expected delivery dates. We will start taking deposits very soon which will be refundable up until the time that we can confirm how many bikes we will be receiving.



Hört att en Tysk som tar in racerhojar har 3st beställningar hittils på Honda RS250R ´07:eek:r. Han bekräftade också att det är samma utförande på -07:eek:rna som årets modell.


Det bästa är att du kan köra vidare ett år till på ditt material Oscar!! Du slipper uppdatera nästa år! ;)
 
Last edited:

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bördig från Pålsboda
Hoj
Skeppshult damcykel
Vad Honda är tråkiga med sina lååånga modellserier. Det verkar vara lika illa med deras prod.racers som gatmodeller. Se ex.vid på Blackbird: den har sett likadan ut i snart 10 år! Visst, de står sig säkert. Men vad tråkigt.

Är det jättestor skillnad mellan RS och NSR?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top