Ny racingrulle

Den sövde min dator direkt. Virusspridare där.

Underbart fint Micke!

Ullis fetade på bra hon.. klotade som vanligt dessutom, men det är så man blir snabb, genom att testa gränserna.

GSXR1100R röker KetogaN. .. LOL
*Skit minimoto HD* :huvet

KetogaN skrev:
Underbart fint Micke!

Ullis fetade på bra hon.. klotade som vanligt dessutom, men det är så man blir snabb, genom att testa gränserna.

GSXR1100R röker KetogaN. .. LOL
*Skit minimoto HD* :huvet
Tacotack för kakorna & webhotellet :yoparty

Ja Ullis kommer att bli giftig i 125J, många snorisar kommer att få på läppen :tungan

Nu ska man meka koppling så att minimissilen är redo för nästa runda på racehouse :banana

Najs :) Lite sugen man blir! Synd att det ska vara många mil till närmaste ställe att åka :/

Vad använde du för kamera när du filmade?

Kan inte SH dra igång nån minimotokörning? Vore väl kul att köra championship ala MiniMoto? :p Jag har inte kört på en evighet.. typ 1 år sen

OlleR6 skrev:
Najs :) Lite sugen man blir! Synd att det ska vara många mil till närmaste ställe att åka :/

Vad använde du för kamera när du filmade?
En vanlig Panasonic Mini DV

Swedie skrev:
Kan inte SH dra igång nån minimotokörning? Vore väl kul att köra championship ala MiniMoto? :p Jag har inte kört på en evighet.. typ 1 år sen
Vi har kört nån SH repa i Strömsnäsbruk, Radical Riders, WCE, Stripes och annat löst folk, galet kul helt enkelt.

Vi är ett gäng som kör i Malmö 1-2 ggr i veckan på egna hojar, det är helt klart det bästa sättet att bota vinter abstinensen :banana

Swedie skrev:

Den inofficiella minimototiteln claimar jag nu, nån som vill utmana?

Edit; i storbyn då....

Last edited:
OlleR6 skrev:
Blev ju enormt bra kvalité (har inte sett nån film iaf från den där kameran förut), vad heter modellen? Eller heter den så?
Ja med tanke på det dåliga ljuset så funkar den kanonbra, den heter Panasonic NV-DS30.

Minimotocup låter inte helt fel, jag vet en tjej som kör skjortan av er killar iaf :hihi

Swedie skrev:

Har aldrig kört, men låter kuligt!! :banana

Nyheter
Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...