Ny pojkspoling @ SH

Hej hej.

Kul med nya medlemmar. Jag bor också i närheten av Hlm. Så vi får väl
se om vi ses på vägarna.

Hej hej.

Kul med nya medlemmar. Jag bor också i närheten av Hlm. Så vi får väl
se om vi ses på vägarna.

alltid trevligt med folk från trakten :) inte omöjligt, jag ska försöka köra så mycket som möjligt i sommar :tummenupp

En hlmare till Välkommen :D

:tummenupp see you on the road

tack! :yoparty

G.org??? Låter lite ghey:D

Välkommen till SH och lycka till med kortet.:tummenupp

haha, g.org är lite ghey :krama

:Bugar

Last edited:
Välkommen :tummenupp

Jag bor i hlm.. så ser eller hör du en 996:a skramla förbi så är det jag. :yoparty
Hör av dig så kanske vi kan köra lite...

Eller oljetråd:rolleyes:Det har vi en redan, vi behöver ingen ny.

Ja det som är knäckande med forum är väl just att när skocken efter 3000-inlägg enats och/eller accepterat vad man är oenig om, så kommer det in ngn ny "expert" och börjar på ruta ett igen:
"Allt från biltema är kass till allt och Motul är bäst till allt." Osv
Det tar aldrig slut.

Men däck- och biltema-trådar är ofta svårslaget osakliga och teorisvaga tycker jag. :D

Ja det som är knäckande med forum är väl just att när skocken efter 3000-inlägg enats och/eller accepterat vad man är oenig om, så kommer det in ngn ny "expert" och börjar på ruta ett igen:
"Allt från biltema är kass till allt och Motul är bäst till allt." Osv
Det tar aldrig slut.

Men däck- och biltema-trådar är ofta svårslaget osakliga och teorisvaga tycker jag. :D

Själv kör jag på castrol i 850:an, "FINNS INGET BÄTTRE, ALLT ANNAT ÄR SKIT" :rolleyes:

Själv kör jag på castrol i 850:an, "FINNS INGET BÄTTRE, ALLT ANNAT ÄR SKIT" :rolleyes:

Du kommer passa som hand i handske här på SH :D

Om du ngn gång får en fråga du mot förmodan inte har ett tvärsäkert svar på: ta ngt ur luften bara :D

Du kommer passa som hand i handske här på SH :D

Om du ngn gång får en fråga du mot förmodan inte har ett tvärsäkert svar på: ta ngt ur luften bara :D

Nej, det måste ALLTID vara det man själv kör på. Inte det man önskar eller redan funderar på att byta till, utan det man själv använder.

Ref: §14:3 Sporthojsförordningen

Nej, det måste ALLTID vara det man själv kör på. Inte det man önskar eller redan funderar på att byta till, utan det man själv använder.

Ref: §14:3 Sporthojsförordningen

Givetvis!

Startar man en tråd som heter "Vilken hoj tycker du är bäst i världen?" så måste man noga stipulera att man inte får rösta på sin egen K3:a med fälgstripes och miniblinkers, som fö som av en händelse råkar vara till salu för 139 000:- i annonsdelen. :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back