Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
vtwin skrev:BANDIT! Är det du som var med mej, Andre och Jörgen och stuntade lite på någon lång raka en bit utanför Umeå, förbi Vännäs? Du satt bla. bak på min hoj och filmade när Andre fick till en bra slangare (4:an ut?). Jag och Jörgen fortsatte in i landet och ni vände ut mot Umeå igen.
Kan det vara du måntro?
(Fellåt att jag är lite OT)
Bandit skrev:Ne tror inte det...har inget minne av det i alla fall, är inte den typen av hojåkare som åker på slangen så oftadet namnet som jag känner igen är Andre och med honom har jag varit o åkt på Klockarbäcken med....aldrig Vännas, men vi får väl göra det i sommar
![]()
men visst är det så att skinn går ju ut sig lite...Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår![]()
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta nermen visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?

Eva skrev:Kolla vad jag fick (hmmm köpt) igår![]()
Lite trimmning här o där så kan jag kanske t o m sitta nermen visst är det så att skinn går ju ut sig lite...
Hur mycket är det rimligt att begära för mitt Dainese Luce ställ som är helt och fint och använt ett par säsonger?
|
Steve McQueens Scott Squirrel till salu
Detta Scott Flying Squirrel... |
|
|
|
Dags för Strängnäs Bike Show!
Sista lördagen i augusti är... |
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |