Ny pengainsamling - modig Malmöit

Det satt ett gäng hojåkare på gatan utanför McDonalds när jag kom åkandes. Jag vet inte vad de gjorde när de satt där på sina hojar men jag tutade på dem så att de skulle fatta att de skulle flytta på sig. Det gjorde de inte så jag körde över fanskapen.

Vill du ha mitt kontonummer?

Självklart, är det ett 90 konto?

... sänker sig med glädje och entusiasm till en fascinerande låg omdömesnivå...

Ja, tyck vad du vill. Det är skillnaden på mig och sådana som demonstranterna, det stör mig inte om någon tycker annorlunda och jag kommer inte med fysiska medel försöka tvinga någon att tycka som mig.

Det satt ett gäng hojåkare på gatan utanför McDonalds när jag kom åkandes. Jag vet inte vad de gjorde när de satt där på sina hojar men jag tutade på dem så att de skulle fatta att de skulle flytta på sig. Det gjorde de inte så jag körde över fanskapen.

Vill du ha mitt kontonummer?

Ja, stod det tribaltatuerade white trash åkare där som fick sig en knuff så är det värt att premiera.

Last edited:
Ja, tyck vad du vill. Det är skillnaden på mig och sådana som demonstranterna, det stör mig inte om någon tycker annorlunda och jag kommer inte med fysiska medel försöka tvinga någon att tycka som mig.

Ja, stod det tribaltatuerade white trash åkare där som fick sig en knuff så är det värt att premiera.

Om någon annan använder sig av fysiska medel typ bil för att visa att någons åsikter är himla dumma så kan du åtminstone tänka dig att stötta dem ekonomiskt men inte utföra själv. Är det så du menar?

Jomen nu gör vi så allihopa som har en bil att ikväll åker vi ut och kör över alla de som vi tycker är dumma. Kanske har vi till och med sådan tur att någon till och med börjar samla ihop pengar till oss.

Men skit!!! Så om jag ställer mig framför din yterdörr och vägrar flytta på mig, stannar du hemma då hela dagen för rädsla att jag kan skada mig om du slår upp dörn?:va :huvet

nej, jag hoppar ut genom ett fönster och går fram och flyttar på dig vänligt men bestämt:fakta sen är det väl inte riktigt en vettig jämförelse, vad ska du strejka mot framför min ytterdörr?:va

Ja, varför inte, men kan ja sätta in en flaska Turtle Wax då?

Väntar tills det kommit lite bättre erbjudande om stålar, snåla inte nu!

Tror ligisten hade nitar eller kedja, för nu har jag fula repor på huven!:gråta (Jorå, en och annan smiley kan även jag kosta på mig).

Tror det behövs omlack, lackstift emottages tacksamt. Kan trafikförsäkringsföreningen hjälpa till då det inte finns nån vållande?

Annars, välkomna till Malmoe på lite "street-bowling", det är säsong nu!

(För alla eventualiteter, det där sista menade jag inte........heller!).

Last edited:
Du vet att det du försöker med kallas för bedrägeri och är straffbart.

Kul vändning!:)
Nja, jag ville snarast vísa på det orimliga i att vi skapar någon slags anarki där var och en gör som den vill i t ex trafiken. Vi lever i den förmodligen mest civiliserade regionen på den här planeten. Låt oss utveckla civilisationen istället för att skapa ett nytt Palestina.

Jag försvarar inte demonstranterna, däremot blir det inte bättre att stävja fel med att göra ännu mer fel.

Jag hyllar trådskaparen för bra initiativförmåga. Starta gärna en pengainsamling för något vettigt istället.

Eh, va?
Det är klart man kan. Och borde.
Jävla parkas-smuts i tajta jeans och trasiga skor som står och jävlas med folk, de borde precis som andra terrorister skjutas egentligen. Om någon får sin fot överkörd är det det minsta man kan begära faktiskt.

jag vetefan vad jag ska svara på det här inlägget eftersom du alltid säger allting med en allvarlig antydning men samtidigt säger du saker som bara en dåre kan säga utan att vara ironisk så...:hihi

men som sagt, jag tycker inte heller om vägblockare och vänsterpack, men jag skulle iallafall inte få för mig att bara köra över en helt plötsligt:hej

Nej, självklart inte, men en liten roadkill skadar inte:näsblod

hehe:hihi

Last edited:
Hade varit kul att utföra en spontandemonstration mot något. Gärna något i klassisk syndikalistanda. Typ blockera ingången till deras årskonvent eller något.

Lista på folk som ställer upp som blockad inför nästa syndikalistmöte:
1. FreddaAbborre

Låt dem stå på ett torg med banderoller, näbbstövlar, dreadlocks, che-trjor och annat kommunistskit om de vill men de ska inte manifestera på vanligt folks bekostnad.

:klappar

Det finns inget som styrker din historia. Vare sej finns det några offer, vittnen och ingen polisrapport heller.

Du vet att det du försöker med kallas för bedrägeri och är straffbart.

:klappar

Ser det mer som att med 1.5 ton bil köra ner en fotgängare... Vad är idealen? Att inte ha åsiktsfrihet? Att inte få demonstrera?

Men ska de demonstrera ska de fan inte göra det surt för andra. Hade jag suttit i e bil där hade jag blivit jävligt irriterad och förbannad. Dock inte kört på någon.
Men ska de hålla sina jävla meningslösa demonstrationer kan de hålla till på något torg eller så. Kul om det hade kommit en ambulans på utryckning eller att det kanske är någon som har frugan gravid och snart är på väg att föda :dummer :pangihuve

Säga vad man vill men för en gångs skull finns det logik på SH!
Det är ok att köra på folk som stör en, det är ok att skjuta någon som stör en. Det är helt enkelt ok att använda våd för att korrigera folk!
Det enda som inte är ok är att vara en ond mördare eller en ond våldsman! Har man bara ett gott syfte så...

Å givetvis bestämmer vi på SH, via poll, vilka syften som är goda!

Men ska de demonstrera ska de fan inte göra det surt för andra. Hade jag suttit i e bil där hade jag blivit jävligt irriterad och förbannad. Dock inte kört på någon.
Men ska de hålla sina jävla meningslösa demonstrationer kan de hålla till på något torg eller så. Kul om det hade kommit en ambulans på utryckning eller att det kanske är någon som har frugan gravid och snart är på väg att föda :dummer :pangihuve

Ahh såklart! Och denna gruppen är den enda som demonstrerat och stått ivägen? Vi har en mc-kortege i malmö på lucia...om den står ivägen för nån i bil(eller som i ditt extremfall, nån med gravid fru) så är det bara att meja på?

Det stod poliser kring demonstranterna, om de tillät det så borde det var ok? Men det e klart, polisen e du ju såklart oxå emot så det hjälper ju inte heller...

Säga vad man vill men för en gångs skull finns det logik på SH!
Det är ok att köra på folk som stör en, det är ok att skjuta någon som stör en. Det är helt enkelt ok att använda våd för att korrigera folk!
Det enda som inte är ok är att vara en ond mördare eller en ond våldsman! Har man bara ett gott syfte så...

Å givetvis bestämmer vi på SH, via poll, vilka syften som är goda!

Hahaha klockrent!:tummenupp

Last edited:
Det stod poliser kring demonstranterna, om de tillät det så borde det var ok? Men det e klart, polisen e du ju såklart oxå emot så det hjälper ju inte heller...

Nuförtiden "vågar" inte poliser ingripa vid en olaglig(?) demonstration. Det blir för mycket negativ publicitet i tidningarna. De står hellre bredvid och tittar på så länge demonstranterna sköter sig någorlunda, även om demonstrationen inte är tillåten.

Bara vad jag tror. Kan ha fel. Har haft det förr. :)

Markus 200:-
t-rex 100:-
UrbanTiger 3:-
Ankan: 100:-
Engstrom: 100:-
Oddjob: 47,50:-

Summa 550,50:-:yoparty

Har någon möjlighet att få reda på vem det var? Lite onödigt med en insamling annars :rolleyes:

Efter att ha sett vad såna stollar hittar på så är det faktiskt inte ens omöjligt
att den med överkörd fot fejkar det och den andra hoppade upp på huven för att försöka stoppa honom.

Har inte mycket till övers för såna jävla demonstrantrödingar!

Last edited:
Han såg dom säkert inte. Det är i alla fall min teori. Stod dom på ett övergångsställe? Hade nog också kört över dom om jag haft en dålig dag. Säkert hade den varit ännu sämre dagen efter men men...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla