Ny på sporthoj

didde_dängrot

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2004
Ort
Kolbäck
Hoj
CBR600 FS -01
Så... då var man medlem här på sporthoj.

Är så mkt rookie man kan bli när det gäller hoj.
Vet att de flesta har 2 hjul iaf... :)

Aja,
Bor i närheten av Västerås, är 21år, pluggar (o jobbar) just nu teorin för A behörighet.
Tänker ta kortet i sommar (läs: ska ha kortet om inte vägverket vill säga annat).
Så mkt mer finns inte att säga.

Har väl bara ngra sådana där nybörjar frågor om första köp av hoj, eller
nja... tänkte köpa en yamaha r6 01-03 här i jul ngn gng.

Men är det ngn speciellt "fel" jag ska tänka på att kolla upp eller ska jag
vara glad om hojen startar? Så mkt provkörning kommer det ju inte bli av precis.

Hjälp(?)

MVH.
Didde Dängrot
 
Välkommen Didde! :fyllisar

Jag antar att du gjort jag jag - "tjuvläste" några månader innan du gick med. Då har du säkert upptäckt att SH är ett förbaskat bra forum för sporthojsknuttar.

Din fråga om jamman kan jag inte svara på då jag aldrig ägt någon sådan. Men du kommer säkert få massor av tips av de andra medlemmarna.

DaggeZ
 
didde_dängrot skrev:
Så... då var man medlem här på sporthoj.

Är så mkt rookie man kan bli när det gäller hoj.
Vet att de flesta har 2 hjul iaf... :)

Aja,
Bor i närheten av Västerås, är 21år, pluggar (o jobbar) just nu teorin för A behörighet.
Tänker ta kortet i sommar (läs: ska ha kortet om inte vägverket vill säga annat).
Så mkt mer finns inte att säga.

Har väl bara ngra sådana där nybörjar frågor om första köp av hoj, eller
nja... tänkte köpa en yamaha r6 01-03 här i jul ngn gng.

Men är det ngn speciellt "fel" jag ska tänka på att kolla upp eller ska jag
vara glad om hojen startar? Så mkt provkörning kommer det ju inte bli av precis.

Hjälp(?)

MVH.
Didde Dängrot


Tjena! Mycket välkomen :tummenupp
Dina frågor kanske inte passar på den här avdelningen. Försök att använda sök funktionen så mycket som möjligt men om du inte hittar nått så släng upp en tråd. Jag skulle försöka på Mc-relaterade Diskusioner. :)
 
hur jag tänkte?

tänkte nog inte... :tummenupp

polarna kallar mig didde, o så e jag däng i roten så då blev det
didde dängrot.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top