Ny på sporthoj

Draedon

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2008
Hoj
-
Nu har man lurkat här ett tag och även börjat posta lite så då kan man väl presentera sig. Är en 24 år gammal dalmas som precis fått upp ögonen för hojåkning på väg. Har kört cross i många år men slutade efter halvläskig krasch... fuktig ramp, bakhjulet spann loss i uthoppet och ni kan säkert gissa hur det slutade.. sparkade bort hojen, landade på knä och slog sedan skallen i backen. Tuppade av några sekunder och sedan var man sängliggande några dagar och mitt ena knä är paj.

Nu är det iaf en sporthoj jag är sugen på. Är lite sugen på en gsxr 750 från början av 90-talet eller något liknande. Vill ha en sportig hoj som man kan åka på lite banträffar med. Vi får se vad man hittar. :)

Har precis börjat övningsköra med farsgubben som är harley-frälst, han puttrar runt på en wide glide med skrikande örn paket.
Själv får jag än så länge hålla till godo med en gammal skramlaha xv1000 :huvet men jag hoppas jag hittar en lämplig plastraket till nästa sommar.

Välkommen hit.

HD gör fantastiska cyklar... i Italien :tummenupp DVS sedan dom tog över MV Agusta...

Lycka till med övningskörandet :)

/R

*/ ?>
Nyheter
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Back