ny på sporthoj.com

j.ivarsson

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Ort
Skövde
Hoj
2001 Cagica Raptor 650
Hej !

Tänkte bara säga att jag är ny här. Känns lite som första dan i skolan..lite osäkert. Jag bor i skövde och åker gärna en tur ifall det är någon som vill. För övrigt har jag just blivit klar med min hoj, den har lackerats blanksvart, stilrent helt enkelt.
:-)se ya on the roads mates
 
j.ivarsson skrev:
Hej !

Tänkte bara säga att jag är ny här. Känns lite som första dan i skolan..lite osäkert. Jag bor i skövde och åker gärna en tur ifall det är någon som vill. För övrigt har jag just blivit klar med min hoj, den har lackerats blanksvart, stilrent helt enkelt.
:-)se ya on the roads mates

Tjena å välkommen!

Finna en massa från Skövde här.. :tummenupp
Kolla in deras åktråd...
 
j.ivarsson skrev:
Hej !

Tänkte bara säga att jag är ny här. Känns lite som första dan i skolan..lite osäkert. Jag bor i skövde och åker gärna en tur ifall det är någon som vill. För övrigt har jag just blivit klar med min hoj, den har lackerats blanksvart, stilrent helt enkelt.
:-)se ya on the roads mates



:hej och välkommen.

Vi är många runt skövde som samåker. Kolla
"samåkning skövde-trådarna". :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top