Ny på forumet

NewMC

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Hoj
2013 Kawasaki Z800e, Svart
Tjena!
En 21 årig kille, bosatt i Stockholm och ämnar ta A2-körkortet till sommaren. Studerar på högskola, arbetar vid sidan av och drömmer mig iväg till sommaren då jag (förhoppningsvis) glassar runt med en MC och njuter av livet.

Hade först tänkt köpa en Kawasaki Z800 men tyvärr är den dyr som sjutton, inte för att nämna försäkringspremien. Därmed sagt är jag osäker på vilken modell det väl blir, tänker att jag börjar billigt med en Ninja 300 eller dylikt. Sporthoj ska det självklart vara, med förhoppningen att äga och köra en HD om 20 år. :)

Kul att vara här, hoppas få mycket inspiration och tips. Förhoppningsvis även kunna ge några så småningom. ;)

välkommen hit. som introduktions kurs kan jag nämna att här finner du nog svar på dom mest kluriga problem du kommer stöta på som hoj ägare. finns otroligt många människor med sjukt mycket kunskap. men vill även bereda dig på att det finns en del, folk, som inte är nej sägare inte heller ja sägare, utan mer utav säga emot sägare, vad du än säger :), hoppas du slipper dom :), lycka till med allt

Va en ny! Forum är numera dött, helt ute har jag läst på internätet:confused:
Välkommmen. Men du avstå HD-köpet det finns bättre hojar.

välkommen hit. som introduktions kurs kan jag nämna att här finner du nog svar på dom mest kluriga problem du kommer stöta på som hoj ägare. finns otroligt många människor med sjukt mycket kunskap. men vill även bereda dig på att det finns en del, folk, som inte är nej sägare inte heller ja sägare, utan mer utav säga emot sägare, vad du än säger :), hoppas du slipper dom :), lycka till med allt

Det där håller jag inte alls med om! :mad::mad:

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...