Ny på forumet och tillfälligt hojlös

Falchion

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ingen just nu
Hejsan alla glada,

Ny på forumet förstås och sjukt sugen på hoj just nu. Letar för fullt efter en skojig sporthoj just nu då vårkänslorna har börjat svaja på allvar. Hade tidigare en CBR600-97 som jag sålde 99 så man är ju lite rostig också.

/Nicklas

Lillan78 skrev:
Mossning :hej

Seså....hitta en hoj snart nu så kanske våren kommer liiiiite liiiiite snabbare :7peta
Har ju till och med lyckats få min fru att tycka att det är smart :hihi att köpa in en skojig maskin genom att jag sparar 1,5h restid varje dag, så inköpet kommer snart även om jag är sjukt osäker på vilken hoj jag ska köpa.

Hej!

Falchion skrev:
Har ju till och med lyckats få min fru att tycka att det är smart :hihi att köpa in en skojig maskin genom att jag sparar 1,5h restid varje dag, så inköpet kommer snart även om jag är sjukt osäker på vilken hoj jag ska köpa.

Lycka till med hojköpet!

Välkommen! :hej
Se till och skaffa hoj snarast så du inte missar körmöjligheter under våren!

David Lundin skrev:
Välkommen! :hej
Se till och skaffa hoj snarast så du inte missar körmöjligheter under våren!
Exakt. T.ex. att vara med på någon av SMCs avrostningar skulle nog inte sitta helt fel. :tummenupp

Och välkommen :hej

Esquire skrev:
Exakt. T.ex. att vara med på någon av SMCs avrostningar skulle nog inte sitta helt fel. :tummenupp

Och välkommen :hej

Absolut, det kan nog behövas efter 6 säsonger utan motorcykel. Funderar lite grann på Folksam-SMC försäkringen och då får man ju också lite träning. Fan va dyrt det är med försäkringar förresten :mad:

hej du å välkommen

Har en CBR 900 -01 på gång nu, den har stått avstängd i två säsonger och har gått strax över 1000mil.

Inte blir det bättre av att deb står här på jobblagret och gäckar mig dagligen...

/Nicklas

Falchion skrev:
2031684 Har en CBR 900 -01 på gång nu, den har stått avstängd i två säsonger och har gått strax över 1000mil.

Inte blir det bättre av att deb står här på jobblagret och gäckar mig dagligen...

/Nicklas

Testkörde den idag :tummenupp

Måste säga att efter 6 hojlösa år så var man lite smått rädd nästan när man satte sig på motorcykeln och inte blev det bättre av grus på vägarna samt regn.

*/ ?>
Nyheter
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Back