StormBringer
??????????
Tja!
Tänkte bara göra ett inlägg och säga Tja!
Nybliven hojägare i dagarna, blev en GSX-R 750 -96 Streetfighter. Så nu är det bara kortet som saknas, men det verkar som om det går lika bra utan än så länge
edit: såg visst att det fanns ett forum för detta också, inte lätt när man är ovan =)
Tänkte bara göra ett inlägg och säga Tja!
Nybliven hojägare i dagarna, blev en GSX-R 750 -96 Streetfighter. Så nu är det bara kortet som saknas, men det verkar som om det går lika bra utan än så länge
edit: såg visst att det fanns ett forum för detta också, inte lätt när man är ovan =)

