Ny på forumet och ny båge!

StormBringer

??????????
Gick med
13 Aug 2006
Ort
Luleå
Hoj
gsx-R 750 -96 Streetfighter
Tja!

Tänkte bara göra ett inlägg och säga Tja!

Nybliven hojägare i dagarna, blev en GSX-R 750 -96 Streetfighter. Så nu är det bara kortet som saknas, men det verkar som om det går lika bra utan än så länge:)

edit: såg visst att det fanns ett forum för detta också, inte lätt när man är ovan =)
 
StormBringer skrev:
2428439 Tja!

Tänkte bara göra ett inlägg och säga Tja!

Nybliven hojägare i dagarna, blev en GSX-R 750 -96 Streetfighter. Så nu är det bara kortet som saknas, men det verkar som om det går lika bra utan än så länge:)

edit: såg visst att det fanns ett forum för detta också, inte lätt när man är ovan =)

Visst går det säkert bra, men antar att du planerar att ta kort sen! Tips är att kunna trafikreglerna bra och sen att träna på de grejer du behöver inför uppkörningen, d.v.s. köra konbana, träna bromsning (träna på att få in en bra bromsteknik typ det första du gör), köra i stan och så. Visst är det mycket roligare att pressa landsvägar, men det hjälper inte lika mycket när man ska ta körkortet. Är väl inte så mycket snutar däruppe så det är väl lugnt att köra utan kort ett tag!
 
Undrar hur många gsx 750 fighterägare som blir jagade av luleås konstapel klang nu då, nu när det är allmänt känt att minst en av dom kör olovligt
 
psxcare skrev:
2428529 Undrar hur många gsx 750 fighterägare som blir jagade av luleås konstapel klang nu då, nu när det är allmänt känt att minst en av dom kör olovligt

hehe.. det är ju de som är frågan.. Nä jag har bara provkört hojen, har skickat in papprena för lämpet och ska börja övningsköra så fort jag får det.

Det är ju förjävla onödigt att tjuvköra när man riskerar att inte kunna ta kortet ifall att ordningsmakten får ett finger med i spelet.
 
StormBringer skrev:
2428439 Tja!

Tänkte bara göra ett inlägg och säga Tja!

Nybliven hojägare i dagarna, blev en GSX-R 750 -96 Streetfighter. Så nu är det bara kortet som saknas, men det verkar som om det går lika bra utan än så länge:)

edit: såg visst att det fanns ett forum för detta också, inte lätt när man är ovan =)

Grattinerar till den nya hojen!
Se till att jag kan gratulera till ditt kk också.

Ser du en gul, grym, värsting v-max-streetfighter med lustgas i lule så hälsa från mig då det är min svåger :)
 
Se till att rappa på med kk nu.
Ni kan väl snart ta fram skotrarna där uppe:rolleyes:

Och grattis till hojen
 
RawLion skrev:
2428585 Grattinerar till den nya hojen!
Se till att jag kan gratulera till ditt kk också.

Ser du en gul, grym, värsting v-max-streetfighter med lustgas i lule så hälsa från mig då det är min svåger :)

Yes.. ska börja övningsköra i höst o sedan blir det teori i vintern.. uppkörning till våren.

Ballt! ja det ska jag göra!

Stefan skrev:
2428649 Se till att rappa på med kk nu.
Ni kan väl snart ta fram skotrarna där uppe:rolleyes:

Och grattis till hojen

haha.. jo, det är ju snart en halvmeter med snö så det är inte långt bort :D
Det är faktiskt riktigt skapligt väder, sol och 20 grader varmt. Blir troligen vattenskidor i morgon...:yoparty
 
Last edited:
StormBringer skrev:
2428650 Yes.. ska börja övningsköra i höst o sedan blir det teori i vintern.. uppkörning till våren.

Ballt! ja det ska jag göra!

haha.. jo, det är ju snart en halvmeter med snö så det är inte långt bort :D
Det är faktiskt riktigt skapligt väder, sol och 20 grader varmt. Blir troligen vattenskidor i morgon...:yoparty

För att klara teorin så ladda hem detta program:
http://rapidshare.de/files/10644472/MC_program_Teori.rar.html

Lycka till och denna fil går att relatera till alla era renar så "be careful out there":
http://www.nothingtoxic.com/media/1154086431/Unlucky_Biker_Hits_an_Even_Unluckier_Deer
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top